return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 
BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp

domineesje
quote:
Originally posted by Tiger777
Als ik zou weten, da ik naar een kot wordt gedaan en daar 9 kere per dag men bloed wordt afgetapt en ik na 6 maand doodgespoten wordt.. zou ook ik snel kunnen lopen :haha:

Neen man, ik ben inderdaad uberzwak in lopen. In de vakantie heb ik geprobeerd te lopen... Zo begonnen met 1 km op dag 1: ik was doodop, luchttekort en maagkrampen (naja, kad nu wel net 1 bord spaghetti naar binnengewerkt, maar kom). Dag 2: ik dacht, het zal nu wel beter gaan en inderdaad, ik liep 1,02 km :eek:
Dag 3: Ik liep: 1,04 km
Dag 4: Ik liep: 1,06 km
.
.
.
Dag 20: Ik liep 1,40 km

Na dag 20 vond ik het resultaat ronduit belachelijk, en ik ben gestopt :haha:

ben (was) ik dan zo extreem... liep de watersportbaan (5.4km) rond en na 5 x (niet zelfde dag)liep ik die rond op 27 min
Antony
da is ni zo extreem hoor, das al mooi :) tiger is (was) gewoon extreem zwak
domineesje
tiger geeft het toe :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
idd, in't begin kunt ge beter met intervaltraining werken. Lopen - wandelen (niet slenteren!) - lopen - wandelen - etc.
En geleidelijk aan de tijd dat ge loopt vergroten en de tijd dat ge wandelt verkorten. Zeker als uw conditie ni veel waard is is da heel doeltreffend :)

Ge moet eens wat zoeken op nike.be of nike.com, die hadden daar een jaar of 3 geleden een heel goed trainingsschema opstaan dat zo'n intervaltraining gebruikte. Een neef van mij heeft dat gedaan en die is op 3 maanden tijd 15 kilo afgevallen, en die zijn conditie was na die 3 maanden ook een serieus pak verbeterd!!
eieregooie
quote:
Originally posted by domineesje
ben (was) ik dan zo extreem... liep de watersportbaan (5.4km) rond en na 5 x (niet zelfde dag)liep ik die rond op 27 min

Da's idd niet heel extreem...

Mijn conditie is nu om te huilen, maar voorheen kwam ik op de coopertest (12 min) meestal rond de 2700 meter uit... Er waren ook gasten bij die 3400 of meer liepen.

Een zgn "rondje om de school" (800 m) deed ik in 2.50 ofzo, maar er zaten er bij die dat in 1.55 deden.

En dan had je nog de 60 meter... Daar kwam ik wat beter uit de verf met 8.9, maar natuurlijk weer die lui die dat in 7.9 deden :toothless

Tegenwoordig zwem ik om m'n conditie weer wat te verbeteren...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium