|
|
| Bl@ckOut |
| Jij speelt ook zaalvoetbal, Jasper? Waar dat en op welk niveau? |
|
|
| Dark Apostle |
lengte: 1 m 75 (miss ietsje meer, denket ni)
gewicht: 84.5 - 85.5
BMI: 27 (overgewicht dus, maar dat wist ik al langer dan vandaag)
Nam ff het gewicht dat ik had een ruwe 4 jaar terug toen ik na lang ziek te zijn geweest 65 woog en dat spel geeft dat aan als een goed gewicht, maar als ik die foto's zie huiver ik toch dat ik ooit zo'n mager ventje ben geweest.
5 kilo mag er van mij gerust af, als ik de 75 toevallig zou raken, np, maar ik zou nooit minder dan dat willen wegen. |
|
|
| Tiger777 |
Vandaag, ik ging wandelen met 2 beagels toen plots een van die uber dwaze honden hun bandje uittrok toen ik even omkeek. Het beest zette het op een lopen en ik der dus achter. Half de faculteit achter het beest aangelopen en na een sprintje hem kunnen pakken aan zenne staart. Ik was doodop kapot.
Bij deze begraaf ik de intenties om aan mijn uithouding te werken, tis hopeloos :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Jij speelt ook zaalvoetbal, Jasper? Waar dat en op welk niveau? |
Competitie van Schotense Vriendenclubs, in de sporthal van Schoten. De naam zegt het zelf, vriendenclubs, dus geen al te hoog niveau. Ook niet alleen voor het plezier natuurlijk, maar we zijn zeker niet extreem fanatiek of professioneel bezig. :)
En maar goed ook, want stiekem kan ik eigenlijk helemaal niet zo goed voetballen :o |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Competitie van Schotense Vriendenclubs, in de sporthal van Schoten. De naam zegt het zelf, vriendenclubs, dus geen al te hoog niveau. Ook niet alleen voor het plezier natuurlijk, maar we zijn zeker niet extreem fanatiek of professioneel bezig. :)
En maar goed ook, want stiekem kan ik eigenlijk helemaal niet zo goed voetballen :o |
Ja bij ons is dat ook zoiets, een lokale competitie in Willebroek waar enkel vriendenclubjes aan deelnemen (hoewel de meesten wel degelijk kunnen shotten). Is voor ons nog maar het eerste jaar dat we daar meedoen dus we zitten nog in de laatste reeks :). Maar jullie spelen dus elke week, nice. Bij ons is dat slechts om de 2 à 3 weken.
Schoten is niet zo overdreven ver, we kunnen mss eens een vriendenmatchke spelen ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|