|
|
| Anton.E |
Läs i gonom allt på http://www.antiantipiratbyran.tk och skriv på om ni står bakom det. obsavera dock att dom inte föruspråkar piratkopiering som piratbyrån gör.
här kommer en liten sammanfatting (jag har inte skrivet den)
Antipiratbyrån har fått gå för långt under en längre tid, trots att de brytit mot flera lagar (däribland grundlagar).
Dessutom så har den privatfinanserade organisationen som arbetar i "stasianda" fått undantagstillstånd för en av våra viktigaste grundlagar.
Vi kan, som medbordare i en demokrati, inte längre stå brevid och låta dessa multinationella superbolag köra över oss och våra lagar i sin sökan på nya sätt att tjäna grova pengar, och utöva fullständig kontroll!
Nu har svenska folket chansen att en gång för alla inte bara bli av med antipiratbyrån (vilket hade varit nog så bra), utan även knäppa våra politiker på näsan och visa att vi faktiskt VILL ha våran integritet kvar!
------------->www.antiantipiratbyran.tk<-------------
Discutera gärna sedan på forumet. |
|
|
| Anton.E |
| ett jag tolkar inte detta som spam (OK jag har skrivit det på två forum) men jag har bara skrivit det en gång och då skulle inte jag tolka det som spam. |
|
|
| mr_fisken |
| fast... är spam rätt var frågan? ja eller nej? |
|
|
| Laszlo |
Bara det faktum att de använder en .tk-domän anser jag vara skrattretande. Endast av ren nyfikenhet klickade jag mig vidare till deras sida, men orkade inte ens läsa första raden i texten.
Mig veterligen har ett antal liknande namninsamlingsförsök mot antipiratbyrån gjorts, men det leder sällan (läs: aldrig) någonvart... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|