|
|
| Tiger777 |
-Gaan fitnessen, ma wel om dikker te worden.. 52 kilo is een beke te weinig voor een gast van 1m85 he :p . IK wil spierkes kweken..
-Minder werken, meer van't leven genieten, meer vrije tijd nemen
-Proberen geld binnen te rijven voor een nieuwe auto te kopen.
-Dees klotejaar succesvol afronden, liefst met 3 maand vakantie
- en eindelijk eens plannen maken om een schoon reis te maken |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Tiger777
-Gaan fitnessen, ma wel om dikker te worden.. 52 kilo is een beke te weinig voor een gast van 1m85 he :p . IK wil spierkes kweken..
|
en ik die dacht dakker me mij 67kg voor ne meter 83 al slecht voorstond... :wtf: |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Niet als die mens daarbij niet-rokers stoort, en al zeker niet als die mens meent dat roken een soort van "recht" is dat niet in vraag gesteld mag worden... |
Dat vind ik ook hoor. Men moet rekening houden met de andere mensen. De meeste mensen hebben wel manieren en weten wanneer en waar ze mogen roken. Ge hebt natuurlijk altijd boeren die de rook (bijna) in uw gezicht blazen.
En roken is idd geen recht. Maar zoals de rokers rekening moeten houden met de niet-rokers; moeten de niet-rokers ook wat rekening houden met de rokers. Vb. een apart rookhoekje. ALs je sommige mensen hoort praten is het als of je slecht bent als je rookt.
Conclusie: rekening houden met elkaar en verdraagzaam zijn! Voila dit is mijn vredesboodschap voor dit jaar:p |
|
|
| Tiger777 |
| ^^ Heer, ik ben niet waardig dat gij tot mij komt, maar spreekt en ik zal gezond worden. |
|
|
| New Wave |
| quote: | | Maar zoals de rokers rekening moeten houden met de niet-rokers; moeten de niet-rokers ook wat rekening houden met de rokers. |
Rekenings houden met rokers? noway, rokers vervuilen mijn longen door hun verslaving. Enige waar ik rekening mee wil houden is hoe zwaar het is om te stoppen. Dus niet gaan lopen kutten zoals: "Ejh, moet je een lekker peukie?" terwijl ze net gestopt zijn. je moet mensen wel stimuleren om te stoppen met roken. Ook helpen. Maar e rmoet iets niet ten koste van mezelf gaan door andersmans verslaving. Zoals ik er over denk: Als je wilt roken dan ga je maar naar buiten. Dit geld overgens bijvoorbeeld bij mij thuis of in me auto. Op de zaak mag zoiezo niet meer gerookt worden en bij de roker thuis moet hij het zelf weten. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|