|
|
| Bertn |
- mijn thesis in eerste zit indienen
- diploma dus in eerste zit binnenhalen
- nog voor september mijn eerste job in de TV-wereld, ofwel bij een hip reclamebedrijf of zo:p
- wat vermageren
- blijven gestopt zijn met roken:o |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik weeg er nu 83, anderhalf jaar geleden nog 70. En kben echt geen 13 kilo spieren bijgekomen :p |
Gast doe is ni voos, gij ziet er goed uit, en bijlange ni te dik (en kzen zat samen met den Dries, en ne zatte mens spreekt de waarheid).
Ik woog er vorig jaar 58(!). Ik weeg er nu 74, en der mag best nog wa bij. Deel ervan is wel van de fitness, maar vanaf 70 kilo is 't van 't eten. En zolang ik er ni vet begin uit te zien, kan 't me geen kloten schelen hoeveel ik weeg :)
Dude, geniet van uw leven, en trek u daar niks van aan. 10 kilo afvallen, komaan gast, echt ni he. Dat geldt ook voor Benny.
Zat zijn is e fiestje :p |
|
|
| Xilver |
Bon dan, 1 voornemen:
Ik wil echt terug beginnen fitnessen. Voor 3 redenen:
1. Deftige conditie hebben
2. Ik begin een buikske te krijgen (ni dik, maar toch een buikske)
3. Hangt samen met 2: Ik wil terug wa spieren kweken, die ik in 't begin van 't jaar wel wa had, maar door 8 maanden nimeer te gaan fitnessen, ben'k die kwijt, en is da nu allemaal in mijne buik gekropen :p |
|
|
| Jasperovitsj |
What about BETA Fat Camp? :toothless
Of de Beta's die meedoen met De Afvallers... |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
What about BETA Fat Camp? :toothless
Of de Beta's die meedoen met De Afvallers... |
Een groepskorting bij de fitness want iedereen wil hier precies vermageren. Beetje spek aftrainen:p
Ik ben nu al beke aan het diëten. Want met al die etentjes rond Kerst en Nieuwjaar zou den wijzer van de weegschaal wel weer keer kunnen verspringen zonder dat ik het weet :whip:Waarom moet da nu ook allemaal zo lekker zijn:whip: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|