|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by New Wave
Een foto van iemand met kleren aan heb ik echt niet nodig. |
hangter vanaf welke soort kleding eh New Wave :p kan best sexy zijn |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik denk da we hier de zelfhulpgroep voor magere mensen kunnen oprichten, gewoonweg de meerderheid is te mager :eek: |
precies he |
|
|
| Bl@ckOut |
Ik vraag me eigenlijk af of EXTRA proteinen eten eigenlijk de spiermassa vergroot? Overschotten aan proteinen worden gewoonweg richting urine gepompt( en overschotten daar geven u nierstenen). Als ge een normaal dieet hebt hebt ge al die proteinedinges ni nodig. Boerebedrog! |
Tja zoals Xilver al zei wordt dat vooral gebruikt als aanvulling. Bij zo'n proteïnendieet moet ge (afhankelijk van u gewicht) een bepaalde hoeveelheid eiwitten per dag binnenkrijgen en als da ni lukt met uw "gewone" voeding dan kunnen zo'n shakes een goede oplossing zijn. Dus boerenbedrog zou ik 't ni noemen.
Maar teveel is idd ook niet goed. Ik geloof trouwens dat uw lichaam slechts 30g proteïnen per keer kan opnemen. En wat dan met de rest, tja daar zult ge ni veel meer aan hebben denk ik. |
|
|
| New Wave |
Uhu, ze hebben ooit mijn schildklier willen wegkappen, omda ze vonden da men hartslag en bloeddruk ( 100/min en 14/10) een beetje te hoog zijn. Daarnaast heb ik ook een buitenlichaamstemperatuur van 37,5 graden... Te hoog basaalmetabolisme waardoor ik alles kan eten wa ik ook maar wil :p
Maar, zoals ik al zei, ik kan daar allemaal mee leven. Als ze u schildklier weghalen, moete kweetniehoeveel pillekes pakken. En ik pak ni graag pillekes... :p
Ik zie ook liever foto's dan tekst, abnormaal :conf:
Ik denk da we hier de zelfhulpgroep voor magere mensen kunnen oprichten, gewoonweg de meerderheid is te mager :eek: |
Aaijaaij, dat is inderdaad niet fijn. dacht altijd dat het zonder niet kon. Collega van mij heeft haar schildklier weg moeten halen vanwege kanker. Was de eerste keer dat ik hoorde dat zonder ook te leven valt. Sommige mensen kunnen inderdaad alles eten. magrec van NLTA heeft dat ook. lange slungel maar vreten dat hij kan.
Anony, ben ik het inderdaad met je eens. Die 2 kilo meer of minder maakt echt niet uit. Als ze maar lief zijn. Trouwens, ik heb liever een vrouw met goede verhoudingen met 2 kilootjes meer. het probleem is vaak dat mensen niet in de gate hebben hoe hun lichaam er uit ziet. Sommige vrouwen vinden zich ontzettend lelijk terwijl ze gigantisch mooi zijn. Die dwang hebben vele mensen. Soms met slechte afloop. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Antony
hangter vanaf welke soort kleding eh New Wave :p kan best sexy zijn |
:D Dat is ook weer zo. :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|