|
|
| Kelly* |
Ik krijg der dus ook niks bij he!!!
ben 1m71 en weeg tussen de 46 en 48 kilo (hangt wa van dag tot dag af)
is echt wel degoutant weinig en wreed lastig om kleren te kopen (zeker broeken :s) |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Ben zeker niet perfect, vind mezelf ook niet te mager, maar wil toch graag wat meer spieren, vandaar: kickbox till i drop ;) |
doen al 10 jaar taekwondo
met af en toe wa Capoeiera, taiboksen, gewoon boksen, hapkido enzo allemaal bij..... enkel buikspieren hou ik eraan over! :conf: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Nyah
uhuh... gaan we vandaag anders nog es zwemmen :D ? |
't is wel koud buiten he? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Xilver
't is wel koud buiten he? |
Dan moeten we sneller zwemmen en meer baantjes maken, dan krijgen we het wel warm... |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik woog begin vorig jaar 58kg, voor 1.82m is da ook ni echt gezond. En dan inderdaad proteïnendieet gevolgd (veel pasta, veel tonijn, muësli met yoghurt 's morgens) en gaan fitnessen, en behold, ik weeg er nu 75. De laatste 5 kilo zijn echter wel van vet eten erbij gekomen, kmerk het aan een klein buikske :p Moet echt eens terug gaan fitnessen. |
Ik weeg ook veel te weinig (55kg) en ben ook af en toe bezig geweest met fitness in combinatie met een proteïnendieet. Ne maat van mij doet aan bodybuilding en had mij er wa tips over gegeven, maar wat ge dan op ene dag allemaal moet binnenspelen :eyes: da kan ik echt ni zenne. Da zou ik zeker ni zo lang kunnen volhouden. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|