return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Voornemens 2006

Bunz
manee, met 2 is veel fijner. dan heb ge ook iets buiten de oefeningen zelf.
alleen is natuurlijk ook te doen en dan bepaalt ge echt u eigen tempo, maar met 2 heb ge zowa de competitie da u toelaat net iets meer te kunne ;)
Kaidreas
^daar hebt ge deels wel gelijk ik. maar
mijn programma is vooral voor krachttraining.
ik kan veel gewichten heffen maar mijn conditie trekt op de botten, dus heb ik daar minder van.
mijn maat zijn conditie is stukken beter, maar zen kracht niet. hij heeft zich nu zelfs gebleseerd omdat meer wou heffen dan hij aankon. dus heeft hij een ander programma nodig dan ikzelf. snapt ge wat ik bedoel.
Jasperovitsj
^ Das zowel het voordeel als het nadeel van dat competitiegevoel als je met meerdere mensen samen fitnesst (of aan sport doet int algemeen). Je kan elkaar wel tot prestaties pushen die je op je eentje niet zou bereikt hebben, maar tegelijk kunnen ze je ook je eigen limieten doen vergeten met alle kwalijke gevolgen. Want zo'n overtraining levert je echt totaal niks op.
Persoonlijk heb ik er geen probleem mee om alleen m'n ding te doen. Ik ben sowieso geen prater tijdens het sporten, en dankzij m'n atletiekverleden ben ik ook gewend aan het trainen op jezelf. Gewoon walkman op, verstand op nul en alleen nog you against yourself :cool:
Sh!fty
1 slagen voor alle examens
2 een lekker lief zoeke
3 10 kilo aankome :nervous: , heerlijk zo'n frietdieet
4 terug in conditie kome
5 gaan fitnisse
Jasperovitsj
Kunde van fitnessen eigenlijk "in conditie" komen?
Want ik ga binnenkort wel fitnessen, maar das gewoon om in de eerste maand terug wat af te vallen en daarna om dat penske terug om te zetten in wa spieren en wat breder te worden. En daarbij zal ik wss wel wat op de loopband lopen en wat fietsen (man, ik háát dat gevoel van zo'n hometrainer, valt toch totaal niet te vergelijken met echt fietsen op echte ondergrond), maar das dan alleen om vet te verbranden, niet om mijn conditie te verbeteren. Die zit sowieso nog wel redelijk goed, en als ik echt aan m'n conditie en weerstand zou willen werken zou ik dat echt niet in een zaal kunnen. Allé, als ge dan toch aan uw conditie wilt werken, valt er dan niet meer resultaat te halen uit écht lopen of écht fietsen, in plaats van die arteficiële varianten? Tis nog goedkoper ook in ieder geval :o

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium