|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
So what if I am? |
then you will burn in the great fires of hell !
nee serieus, politiekers zijn zeveraars |
|
|
| Push2005 |
| Het heeft lang geduurd voor politiekers in de nerd thread opdoken :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
So what if I am? |
dan dan ....
u mama
| quote: | Originally posted by Push2005
Het heeft lang geduurd voor politiekers in de nerd thread opdoken :p |
ge zout beter zwijgen ge hebt u nerd gehalte laag te houden of moeten we zeggen hoog |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Ik maak geen kans om te winnen: ik ben geen nerd.
Ik doe namelijk geen wedstrijdjes op feestjes om het nummer inclusief de remix versie zo snel mogelijk te zeggen. Ik maak geen tracklists. Ik maak geen foto's of filmpjes op feestjes. Ik ben niet kwaad als de dj niet zo enthousiast is of wanneer MIKE een 2006 remix maakt. Ik noem niet alles cheesy wat anderen goed vinden. Ik noem mijn klasgenoten die niet met trance bezig zijn, geen debielen.
Jammer! |
Je hebt een vrij grote mond voor iemand die zich achter een nickname schuil houdt... Te beroerd is om een pic te posten... Nergens humor in ziet... Zich nergens aan stoort... Nog nooit zn hoofd heeft laten zien op een feestje, als was t maar om de mensen te leren kennen...
Je komt aardig passief over kerel, en blijkbaar is je leven ook niet de moeite waard om zo nu en dan eens op de gevoelige plaat vast te leggen...
Dan is er nog deze post... Als je zo blij bent met jezelf, waarom neem je dan in godesnaam de moeite om je in een Nerd-verkiezing thread te gaan verdedigen? Ik vind dit werkelijk de zieligste vertoning in de geschiedenis van Nerd-verkiezings threads...
Er blijven in mijn optiek maar 2 opties over...
1. Je hebt werkelijk geen leven en bent contact gestoord...
2. Je bent afzichtelijk, maar als je daar echt niet mee zat had je wss
wel de ballen gehad om gewoon een foto te plaatsen...
Woeptidoe...
Weer 2 minuten van me leven gone :toothless |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Weer 2 minuten van me leven gone :toothless |
ma khebber wel nen toffe leesminuut aan ghad :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|