return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 
2005

Push2005
quote:
Originally posted by Phortastic
Air for life :wtf:

Roep ik bij deze uit tot meest overrated plaat van dit jaar.

Not in the MDG remix :p
Kaidreas
kvind de above en beyond producties ook niet geweldig. maar hun sets zijn dan weer wel meesterlijk, in de asta alleen vielen ze wat tegen.
:)
Phortastic
quote:
Originally posted by Push2005
Not in the MDG remix :p

dat is idd de enige decent versie...
dj Elof
MUZIEK
Hoe zal je 2005 herinneren, op muzikaal gebied? :

Enorm veel nieuwe producers op trance gebied. Een nieuwe generatie trance staat op. 18 en 19 jarige talenten uit verre landen worden opgepikt door grote namen. Een top jaar op trance gebied!

Beste trance nummer(s) van 2005 :

# Starsign - Taurus
Een meesterlijk stukje dat in 2004 al airplay kreeg.

# Bass Tarts - Summer in space
Het nummer lag al jaren op de plank om uit te komen maar kreeg maar geen release. In 2005 werd het eerst op Beatport als een 'exclusive' verkocht, later op vinyl.

# 4Strings - Sunrise
De non-vocale versie was een uitschieter van formaat! Wat een leuk en happy zomer nummer.

# Plastic Boy - Twixt 2004 (Icone remix)
Een kennismaking met de Belgische producer Icone, die vanaf dan in mijn favoriete lijstje terecht komt. De remix van Kindred Spirits (een project hier op T.A.) is echt zalig!

Verder ook nog de dj Shog producties! Hij heeft er toch een paar serieuze kleppers op zijn naam staan. Het begon allemaal met een promo die ik binnen kreeg van Another World. De dj Shog remix draaide ik maanden in Sotto's. In de categorie "cheesy but uplifting": Angelina - Pictures of you (dj Shog remix).

Beste remix van 2005 :

# DJ Tiesto - UR (Junkie XL remix)
De eerste keer dat ik het hoorde was een revelatie. Wat een klankenspel!

Beste producer(s) van 2005 :

# Airwave
# Icone
# Gabriel & Dresden

Beste album van 2005 :

Alle Trance Master series!

Beste mix-album van 2005 :

De Hed Kandi reeksen. Leuk voor in de auto en als achtergrond.

Beste feest van 2005 :

Sensation White in België, maar daar hoef ik geen uitleg bij te geven zeker? :p

Beste set van 2005 :

Armin van Buuren @ Tomorrowland - Versuz tent. 2 uur zonder ook maar één saai moment.

Paul van Dyk @ Mayday - ondanks een totaal ongeïnteresseerde en vrij onafgewerkte beatmixing slaagt Paul erin mij te verbazen. De man heeft er totaal geen zin, maar zijn platenkeuze is overweldigend. Enkel al de openingsplaat: The Exo.

Beste DJ van 2005 :

# Paul van Dyk
# Erol Alkan - weergaloos setje op Tomorrowland in de Culture Club tent

ANDERE

De event(s) van 2005 die je het meest zal/zullen bijblijven :

De terugval van Belgische clubs. 2005 wordt dé zwarte bladzijde in de club geschiedenis. Ook de doodsteek voor het genre trance in België. Op amper een paar maand tijd verliest trance zijn hoofdinvloed in discotheken en wordt voorbijgestoken door club/groove en hardstyle/jump.

Beste Belgische televisie van 2005 :

Er zijn weinig programma's die mij kunnen boeien op de Vlaamse tv.

Beste internationale televisie van 2005 :

# Angels in America: een serie die aan de ribben blijft kleven. Controversieel, anti-Amerikaans, gevaarlijk en een ongelooflijk slecht einde! Tot 15 minuten voor het einde is de serie pure top kwaliteit, maar het eind verknalt de impact die de serie kan hebben. In een notedop: een met aids besmette gay wordt uitverkoren om de wereld te redden. Een engel verschijnt in visioenen om hem te helpen (met een zalige Meryl Streep in meerdere rollen!)

# Frasier: waar de schrijvers de dialogen vandaan halen is ongelooflijk! Niles Frasier is zo subliem als notoire underdog dat hij een ware cult figuur wordt. (serie 2, 3 en 4 op veertien dagen uitgekeken)

# The 4400 season 1 & 2: door serie twee te volgen op maandag volledig Lost gemist. Geen nood, koop ik wel nog op DVD. De terugkeer van op aarde weggestraalde mensen is best leuk om te volgen. Niet top entertainment, maar toch leuk tijdverdrijf.

Beste film(s) van 2005 :

Door tijdsgebrek ga ik weinig naar de cinema, maar koop ik mij te pletter aan DVD's :rolleyes:

Beste bier in 2005 : Don't like beer - vodka orange smaakt veel beter!
Phortastic
quote:
Originally posted by dj Elof

# The 4400 season 1 & 2: Niet top entertainment, maar toch leuk tijdverdrijf.

die aflevering in het 2de seizoen over hoe Baldwin zen vrouw leert kennen vond ik thans meesterlijk op alle gebied.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium