|
|
| Synthesia |
^What Bunz says :)
* gives Bunz a bun
Als we ne keer eens lachen met de Regi wil dat niet zeggen dat we hem echt zo haten e, allee ik toch alleszinds niet, ken hem niet als persoon, heb hem van de jaar stuk of 6-7 keer bezig gezien (Illusion Beach, Fantasia, Sportpaleis, Illusion...) en soms vond ik hem minder, andere keren dan redelijk goed (toen hij minder jump speelde).
Trouwens denk niet dat ge veel negatieve commentaar gaat vinden van mij over de Illusion dj's :) Maar t'is toch eens plezant om jullie te doen gaan :p |
|
|
| Kaidreas |
kheb niet gezegd dat ik die mannen haat, kheb daar geen reden toe.
maar kvind ze niet geweldig, en regi komt precies (zoals ik hem ken van tv) over met een air..
en about draaien en wout. zo geweldig waren zen skillz toch niet op highlite 2004.
en neen ik kan het niet beter (als antwoord op de vraag: kunt ge het beter mss? hebt ge u al bewezen?) maar ik herken wel een beatmatch :p
en bovendien vind ik het gewoon stupide, om eerst wat met die joskes te liggen lachen enz, maar komen ze onlijn.. oooo sorry sorry kmeende het niet (alle allemaal natuurlijk sterk overdreven) Kwou gewoon mijn punt duidelijk maken. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Synthesia
het album Little Things is toch een van mijn favoriete non-trance albums dan |
als het geen trance is wa is het volgens u dan wel ? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
als het geen trance is wa is het volgens u dan wel ? |
cheese ;) |
|
|
| Synthesia |
dance/pop eh Eagle`
| quote: | Originally posted by Kaidreas
en bovendien vind ik het gewoon stupide, om eerst wat met die joskes te liggen lachen enz, maar komen ze onlijn.. oooo sorry sorry kmeende het niet (alle allemaal natuurlijk sterk overdreven) Kwou gewoon mijn punt duidelijk maken. |
ik heb geen enkel spijt over iets dat ik van Regi of Wout ooit zou hebben gezegd op dit forum :) maar k'zal't dan ook niet meer op mij nemen :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|