return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 
Cherry Moon sluit

Devilex
quote:
Originally posted by Moondust
ja iedereen was er in het begin met aan het lachen van "ik kom u arm drinken" en " hier gaat ge toch serieus u broek aan scheuren", ma ondertussen zit de keet wel vol en verlies doen ze er zich zeker niet op anders zouden ze het zo lang niet volhouden. Uitbater zei me onlangs dat hij op 95% van het volk winst heeft, er zijn er altijd die erin slagen 2 flessen whisky uit te drinken op 1 avond maar das een kleine minderheid

Pas op ik sta zeker niet achter zo'n concept omdat dit niks meer met muziek te maken heeft, maar ik kan die uitbater wel begrijpen als zoveel zaken moeten sluiten en bij hem iedere week stampvol zit dat hij voor zo'n oplossing kiest

voor de geďnteresserden op 21 januari en 11 februari draai ik daar, als ik nog in staat ga zijn natuurlijk :D

Is da in The Move in zottegem?
Moondust
ja daar doen ze da nu ook op vrijdag, maar had het over andere zaak
Nabistai
quote:
Originally posted by Moondust
ja iedereen was er in het begin met aan het lachen van "ik kom u arm drinken" en " hier gaat ge toch serieus u broek aan scheuren", ma ondertussen zit de keet wel vol en verlies doen ze er zich zeker niet op anders zouden ze het zo lang niet volhouden. Uitbater zei me onlangs dat hij op 95% van het volk winst heeft, er zijn er altijd die erin slagen 2 flessen whisky uit te drinken op 1 avond maar das een kleine minderheid

Pas op ik sta zeker niet achter zo'n concept omdat dit niks meer met muziek te maken heeft, maar ik kan die uitbater wel begrijpen als zoveel zaken moeten sluiten en bij hem iedere week stampvol zit dat hij voor zo'n oplossing kiest

voor de geďnteresserden op 21 januari en 11 februari draai ik daar, als ik nog in staat ga zijn natuurlijk :D

Dat is toch gewoon financiële zelfmoord? Ik bedoel maar, 10 euro = 4 duvelkes. Ik drink er elke keer een stuk of 6 als ik nen avond op café ga. En dan stop ik meestal nog uit geldgebrek ook.

En wat dan me straffere drank zoals vb whiskey? 2 glaasjes whiskey kost normaalgezien toch al een pak meer dan 10 euro?
Moondust
voor u ja maar wa denkt ge dat da voor uitbater aan inkoopprijs kost zo 1 fles?
Aurélie
En dat de hoeveelheid sterke drank meestal maar 4 of 5cl is

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium