|
|
| Bl@ckOut |
| Wow, dit verbaast mij toch wel. Er zijn de laatste tijd wel meerdere clubs toe gegaan, maar de Cherry Moon is toch jarenlang één van dé discotheken in België geweest. Ik dacht toch wel dat zij het wel zouden volhouden. Blijkbaar dus niet, heel jammer :( |
|
|
| dj Elof |
Uit wel heel goeie bron: vorige week (of was het twee weken geleden?) hadden ze maar 102 betalenden als inkom. Daar kunnen ze met moeite hun electriciteit mee betalen (bij wijze van spreken).
Het Belgisch publiek is heel wat veranderd. Alleszins, het is grondig tijd om in Belgie het roer weer om te draaien. Wij huppelen nu al twee jaar achteraan de lijst met "toonangevend discotheekland". :o |
|
|
| New Wave |
Ben er nog nooit geweest maar het is zonde, niet alleen voor die locatie maar over het algemeen. In nederland en duitsland zijn al vele gerenomeerde clubs gesloten. Club Tresor, De , de It en nog vele andere. Ik heb in een club gewerkt waar elke weekend 2000 mensn ein konden. Opeens zie je het anatal teruglopen en toen wa shet afgelopen. Gaat niet in je kouw kleren zitten.
Echt zonde!
Vooral door herinneringen aan die tijd was voor mij wel telleurstellend. |
|
|
| Bertn |
| the oh! trekt anders wel genoeg volk:toothless |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Alleszins, het is grondig tijd om in Belgie het roer weer om te draaien. |
Tja, maar hoe ga je dat doen? Je kan de mentaliteit van het publiek niet zomaar even veranderen. En dan heb ik het niet enkel over het soort muziek dat ze beluisteren, maar ook over het uitgaansgedrag. In mijn kennissenkring zijn er ook veel die tegenwoordig liever naar een lokaal café of zo gaan dan naar een grotere discotheek. Is nu eenmaal een algemene trend en dat keer je niet zomaar om. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|