return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 
Cherry Moon sluit

diddi
quote:
Originally posted by YDR
Zowel bonzaï stuff als dingen van NL... Als t maar lekker klinkt ! ;)

Dit noem ik nu eens een duidelijk antwoord.

Naar wat luister je?

"Wel euuuuuhm... ewel goeie liekes gemaakt op onze planeet!" :p
YDR
Er bestaat zoveel goeie trance muziek maar t word te weinig gedraaid naar mijn mening.
Dj LPG
Ik ben wss wat laat me mijn reactie ma kom:p Ik vind het ook wel triestig dat zo'n club moet sluiten! Feit blijft dat er in België nog steeds een veel grotere rock/R&B/rap/pop - cultuur heerst dan trance... Wat ook een feit is, is dat mensen sneller naar een lokaal (dans)café gaan als ze iets te vieren hebben ofzo. Als je durft drinken wanneer je moet rijden, mag je gegarandeerd eens in het zakje blazen, meestel zonder BOB-sleutelhanger achteraf.
Ik zie trance een beetje als Drun 'n Bass... Het kan soms beter zijn in een kleine groep goeie muziek te draaien, dan dat je events gaat uitbuiten en er pseudo - wannabe - "trance" dj's op de affiche zet. Als ik bvb op een affiche zie staan JAN WAYNE en in het klein ernaast m.i.k.e ofzo, ga ik persoonlijk al minder geneigd zijn om er naartoe te gaan puur omdat je weet dat er meer commerciële "poging tot regi zen laatste cd na-apen" muziek zal gedraaid worden dan trance.
Daarom is het dubbel zo triest dat zo'n club de deuren sluit, want dit was een van de plaatsen waar el nog veel mensen met dezelfde muziekliefde binnen kwamen. Het sluiten ervan zegt dan ook veel over de achteruitgang van trance in belgië...
diddi
quote:
Originally posted by YDR
Er bestaat zoveel goeie trance muziek maar t word te weinig gedraaid naar mijn mening.

Hmz.. Draai jij "altijd" trance? Allez ik bedoel, jij bent één van de meester dj's in BE. Draai jij soms geen andere stijlen?

Stel nu dat je geboekt wordt om ergens te draaien, maar het moet jump zijn. Aanvaard je dit? En zo ja, draai je dan toch trance?
The_G0dfather
quote:
Originally posted by diddi

Stel nu dat je geboekt wordt om ergens te draaien, maar het moet jump zijn. Aanvaard je dit? En zo ja, draai je dan toch trance?

lol aanvaarden en dan iets anders gaan draaien :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium