|
|
| Kaidreas |
ik heb daarstraks gehoord, dat zargham van de mono-projecten (oude atmoz, mystique en return) daar af en toe ook iets ging organiseren.
dus dan staan er binnenkort ws namen als darkraver,luna enz. op de line-up van cherry moon. :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik heb daarstraks gehoord, dat zargham van de mono-projecten (oude atmoz, mystique en return) daar af en toe ook iets ging organiseren.
dus dan staan er binnenkort ws namen als darkraver,luna enz. op de line-up van cherry moon. :p |
zou nog veel volk trekken denk ik. Cherry moon is een paar jaar hardcore geweest eh. In de periode daarna ben ik er veel geweest. |
|
|
| Kaidreas |
| 1 ding is wel. als zargham zoiets gaat doen. dan is het in orde. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Luna en Dana komen in december nog naar CM. |
|
|
| YDR |
Dat doet mij ook pijn !!! Cherry was voor mij de club van belgië !!! Maar tijden veranderen...
Ik weet dat t toe gaat maar ni voor altijd...
In ieder geval is t dan wel de moeite om de 24st te gaan.
T zal geschiedenis schrijven... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|