|
|
| YDR |
| Omdat t ni anders ging ! En t gaat toch tot 12 s' middags dus tijd genoeg om te komen... ;) |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by CygnusX
- Schiftingsvraag : Hoeveel inzendingen zal ik ontvangen hebben op donderdag (15 december) om 23u59?
|
die vraag kunt ge op 2 manieren interpreteren
1 Hoeveel mails hebt ge gekregen tussen de start van de wedstrijd tot 15 dec , 23.59
2 Hoeveel mails hebt ge gekregen op DIE MINUUT
ja, kwil nu nie moeilijk doen ma ge moet duidelijk zijn met uw vraag, als ge ze zo stelt is 0 (hoogst wsl) correct !
of ist de bedoeling da et een strikvraag was en heb ik da nu helemaal verpest? :o
en Yves agge veel zo'n vrijgevige buien hebt, hadde u al veel langer op TA moge inschrijve. Cheerz to Yves :toocool: |
|
|
| YDR |
| Who know's in the future... ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
die vraag kunt ge op 2 manieren interpreteren
1 Hoeveel mails hebt ge gekregen tussen de start van de wedstrijd tot 15 dec , 23.59
2 Hoeveel mails hebt ge gekregen op DIE MINUUT
ja, kwil nu nie moeilijk doen ma ge moet duidelijk zijn met uw vraag, als ge ze zo stelt is 0 (hoogst wsl) correct !
of ist de bedoeling da et een strikvraag was en heb ik da nu helemaal verpest? :o
en Yves agge veel zo'n vrijgevige buien hebt, hadde u al veel langer op TA moge inschrijve. Cheerz to Yves :toocool: |
Dat jij maar 8 stemmen hebt bij die contest.......Komopjongens, stemmen!
Maaruh Yves, wanneer ga je weer eens een plaatje maken ala 'toen trance nog beukte'? Dus niet dat zweverige 3000 in dozijn trance maar gewoon 'anders dan de rest'... Toen je nog wilde haren had. Toen heel Zillion vol stond met nederlandse gabbertjes...die tijd. :) Toen het gras nog groen was en sex nog vies was. Toen iedereen naar zweet stonk en niemand het een reet kon schelen.......toen muziek nog power had en niet zoals nu. Nu lijkt het of in elke plaat een vliegtuig opstijgt...je weet wel......die goeie ouwe tijd die normaalgesproken niet meer terug komt.....muziek waarbij je denkt: Hey, vette ouwe, dit zweeft niet, VAN DEZE PLAAT SCHIETEN JE BALLEN NAAR JE KEEL, zo vet......weet je wel? :) |
|
|
| YDR |
| Awel maak jij er zo ééntje ! hehe... tijden veranderen jongen... Tis maar dat ge t weet maar kheb nog een 20 tal nieuwe dingen klaar liggen om uit te komen en volgend jaar ga ik nog andere dingen doen. ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|