|
|
| Kaidreas |
kan er iemand me enkele sites geven naar goede restaurants in antwerpen, liefst in antwerpen zelf.
ik zoek een restaurant voor met oudjaar, niet te duur maar ook niet te goedkoop (alle geen taverne dus) en met een leuke inrichting/sfeer?
het eten mag verzorgd zijn maar het moet ook niet heel speciaal zijn.
kortom iets gezellig
ik zelf dacht aan amadeus, maar voor met oudjaar is dat ook niet echt het gezelligste.
ik zou ook nog graag willen weten wat er allemaal op oudjaar is te doen in antwerpen (de clubs [geen speciale dj's, dan gaat de prijs toch enkel omhoog] en de feestzalen ofzow. bv cafe local, cafe capital, cafe d' anvers? andere feesten??)
als iemand wat weet of me naar een site kan sturen met meer informatie hierover. ik dank u! :p |
|
|
| mrcanon |
| zoekt ui een goe boerefuife samen mee synthesia :p |
|
|
| TOR |
ik ben op zoek naar recepten.. mijn ouders moeten ergens anders heen met oudejaar en mijn broer en ik willen ons zelf es aan iets wagen :D
iemand een idee? :o |
|
|
| Jasperovitsj |
Mag het ook in Merksem zijn, een zijstraat van de Bredabaan (dus ge zijt op 10 minuutjes in 't stad)? Want daar is een héél goei restaurant, De 2 Deuren (www.2deuren.be). Laat u zeker niet afschrikken door de exotische vleesoorten op het menu, want het eten is echt zalig! Prachtige combinaties, smaakvol, mooi afgewerkt, en vooral niet te duur. Het restaurant zelf is ook gezellig ingericht, dus ik vind het persoonlijk een echte aanrader! :)
En ik geloof dat ze ook een speciaal oudejaarsmenu hadden voor weinig geld. :)
EDIT: menu gevonden. Niet zo goedkoop als ik dacht (dat was het kerstmenu blijkbaar), maar toch :p
Reveillon 2005 - 31 december 2005 - € 60 pp
*Champagnecocktail met nieuwjaarshapje
*Feestelijk Trio van Canadese Kreeft
*Velouté van parelhoen met enoki zwammen & Italiaanse Coppaham
*Nieuw Zeelands hertemedaillon met vliersaus, gevuld appeltje, spek en uit kroketjes
*Chocolade nieuwjaarshart met cointreau roomijs & Amandelkoekjes
*Koffie met liflafjes
!!! Aftelling naar 2006 met gratis champagne, toeters en bellen !!!
! Wordt vervolgd door een heuse New Years Party !
Vanaf 03h00 kunt u gebruik maken van onze gratis taxidienst binnen een straal van 20 km |
|
|
| Eagle` |
T'Gravenhof in dworp
edit: ow antwerpen right |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|