return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
[mIRC]  EFnet #TAforum

Donna
quote:
Ruben_Dubbink:hey schaapje , bedankt voor de tip, ben nu aan het luisteren,

het probleem bij mij is, dat dat ding de hele tijd opnieuw buffer moet opbouwen (hij knalt er dus de hele tijd uit )
hebben meer luitjes hier last van?

GreetZ RubDub

ps: volgens mij staat je berichtje (Donna) in de verkeerde thread

Hmmm kan zijn dat ze met de server bezig waren of dat je hebt ingelogged op een te hoge kwaliteit voor jou,soms moet je ff lager inloggen,je hebt namelijk 3 kwaliteiten om in te loggen op de site.
Server is nu mooi stabiel btw.
Ps
Ach ik post me zooi altijd overal:D
HaZZa
Dus...

RubDub, misschien ligt ut ook aan je verbinding...
als ie te sloom is, zoals die van mij, doet ie utzelfde, en kan je er nix aan doen, zelfs als je de langzaamste snelheid kiest...
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by T.H.C.
Ik krijg irc wel aan de praat maar ik kan mijn eigen naam niet gebruiken, en om nou elke keer te gaan tikken dat ik T.H.C. ben, zou die "bot"(ik weet niet eens wat het is...) misschien een andere naam kunnen krijgen?
Greetz...

Je kan er geen punten tussen doen dus deze variaties ken je ook nog proberen:

|THC|
[THC]
{THC}

CIAO!!!!!
DJ Bazz
ik heb al de winamp plugin
zijn er nog andere plugins dan voor mirc?
Donna
mja je kan er ook de mariokart.exe opgooien,dan kune je met ze alle tegen elkaar karten,doen we tegenwoordig vaak,lache is datttttttt!!

Henk wil altijd t mariopoppetje en petrus altijd die ander,ze hebben t id dat die t snelst zijn,is tuurlijk niet zo want ze zijn allemaal evensnel,maja....

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland