|
|
| arno |
ja, ja , jaaaaa!! volgens mij zit ik erop, ik zie een scherm met een heel lijstje namen met @tjes ervoor en ik sta er ook onder.
ooow!! check mij eens technisch doen :p |
|
|
| Donna |
dan moet je met Pirch chatten ipv van Mirc,dan kun je met 1 prog zoveel servers joinen als je wilt.
Heb vroeger ook wel met pirch gechat,werkt t zelfde als mirc,weet alleen ff nie meer waar je t haalt,maar das met zoekmachientje zo gedaan daggik.
Goodluck |
|
|
| Flippe |
ja Pirch is een goed programma voor verschillende servers
enne om TA te joinen: /join #taforum |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Chrono|one
Weet iemand misscchien of er programmas zijn om verschillende irc-servers tegelijk te accecen? Ik heb er nu al 2 en ik zou nog een 3de programma moeten runnen om op deze 'tranceaddict-server' te komen. Suckt echt.
Trouwens zodra je mirc een beetje doorkrijgt is het een goed idee om daar 'scripts' te zoeken. Programmas met een zooi handige options zoals anti-nuke/anti-flooding en wat dingen die handig zijn om je eigen channels te beheren. |
der is ook een script voor 2 servers in 1 mirc, weet alleen ff ni meer hoe et heet heheh...ik draai trouwens gewoon 3 mirc-jes :) |
|
|
| Gekhous |
hey, maar daar staat nix over mijn mooie script lettertjes!!! en toch word ik altijd gekickt daarvoor door Massive :mad: :( :sadgreen: :mad:
(jammer dat er geen smileys met traantjes te kiezen zijn hiernaast, anders had ik er daar ook nog een paar van neergegooid ;)) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|