|
|
| Smirnoff |
Waarom ben je links begonnen met tellen ??
Nu ben ik nummer 12, ik haat 12 veel te dicht bij de 13.
Als je nou rechts begint ben ik nummer 1 ;) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Waarom ben je links begonnen met tellen ??
Nu ben ik nummer 12, ik haat 12 veel te dicht bij de 13.
Als je nou rechts begint ben ik nummer 1 ;) |
sorry man, ik zal het zo dadelijk gelijkverander hoor ;) :D |
|
|
| Little Theseus |
w00t ik vind die foto echt lache!
Alleen jammer dat ik net ff in gesprek was met Blighty waardoor mn gezicht er niet op staat. Toch handig die nummertjes!
Oja Petrus; als je me voorsteld aan een meisje die je kent (Annalies), zeg dan ook meteen of ze vrij is of niet ipv "je moet haar wel zoenen" ;):p |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
w00t ik vind die foto echt lache!
Alleen jammer dat ik net ff in gesprek was met Blighty waardoor mn gezicht er niet op staat. Toch handig die nummertjes!
Oja Petrus; als je me voorsteld aan een meisje die je kent (Annalies), zeg dan ook meteen of ze vrij is of niet ipv "je moet haar wel zoenen" ;):p |
jeeeh het was gewoon een vette orgie daaroo ;), nee grapjuuhhh.. tja na een feest heb je altijd wel spijt dat je nie geweest ben maar ja dan had je maar moeten gaan (en ik kon echt nie, geen geld en een pw week (waarin ik nu zit:whip: )) maar ja, ik ben blij dat het iig leuk was voor degene die wel zijn gegaan!! :D:D
ps. robvef, nie op de meeting foto maar je hebt wel een aantal andere geinige fotos (met party hardy vaak in de hoofdrol :D) |
|
|
| Bouma-Bros |
Hi TA's,
Wegens probelen aan onze server hebben we een tijdelijke website waar we de foto's op hebben geknald van Dutch Dimension:
http://members.home.nl/boumabros
Als je www.NiLa.nl niet meer okomt dan weet je dus waar het aan ligt.
Helaas hebben we de TA-meeting misgelopen doordat we aan de (zoals afgesproken! :D ) linkerkant waren als je de tribunes oploopt.... Volgende keer beter!
Sido & Sander (100% Bouma-Bros.) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|