|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Ok, het ging me meer om wie dat was...vind ik een beetje irritant dat ik geen namen heb onthouden. |
De meeste kan ik ook niet onthouden, dus dat maakt niet uit. Alleen de mensen die er op dat moment echt uitspringen kan ik onthouden. Smirnoff en onze priester zal ik nooit meer vergeten. :D :D :D |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Robvef
De meeste kan ik ook niet onthouden, dus dat maakt niet uit. Alleen de mensen die er op dat moment echt uitspringen kan ik onthouden. Smirnoff en onze priester zal ik nooit meer vergeten. :D :D :D
|
Tja..... ik kan me nog wel vaag wat voor de geest halen, heb ik toevallig met jou vooraan staan lullen tijdens Mark Norman - Overkill
????? Dacht het wel hé ???
greetzz... smirnoff !!!! |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Tja..... ik kan me nog wel vaag wat voor de geest halen, heb ik toevallig met jou vooraan staan lullen tijdens Mark Norman - Overkill
????? Dacht het wel hé ???
greetzz... smirnoff !!!! |
Je hebt d8 ik toen met mij zitten lullen...tijdens een redelijk lomp nummer...je was toen lekker vaag aan het doen:D
Greetz Muppet |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Muppet
Je hebt d8 ik toen met mij zitten lullen...tijdens een redelijk lomp nummer...je was toen lekker vaag aan het doen:D
Greetz Muppet |
Ow, kan best wel ik ken alleen (een beetje) namen maar het hoofd wat erbij hoort kende ik niet !! |
|
|
| TheJay |
11. Flash - The day after
ps. Bellie hoop dat je net zo'n goeie avond als ik heb gehad.. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|