return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 
2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het??

stampertje
man hij doet ut nu niet meer :( hopelijk doet ie ut straks wel weer. Zo niet kunnen de genen diem wel hebben ff sharen op audiogalaxy of kazaa?? :)

Je doet dan een hoop mensen een plezier!! massols
T.H.C.
nog een vraagje...wie vroeg mij bij de meeting hoe ik aan mijn nick kom?...want volgens mij heb ik toen een hoop onzin uitgekraamt, maar weet het niet zo goed meer allemaal, beetje wazig...
Leander
Kan iemand mij AJB een link sturen waar de set is te downloaden....
Ik was er en het was zo tof :eyes:
tijs08
quote:
Originally posted by T.H.C.
nog een vraagje...wie vroeg mij bij de meeting hoe ik aan mijn nick kom?...want volgens mij heb ik toen een hoop onzin uitgekraamt, maar weet het niet zo goed meer allemaal, beetje wazig...

misschien was ik dat wel:conf: :conf: :conf: :conf:

maar als ik het was; maakt niks uit ik :eyes: weet echt niet meer waar je die nick vandaan hebt, of dacht dat je hem vandaan had:D
T.H.C.
quote:
Originally posted by tijs08

misschien was ik dat wel:conf: :conf: :conf: :conf:

maar als ik het was; maakt niks uit ik :eyes: weet echt niet meer waar je die nick vandaan hebt, of dacht dat je hem vandaan had:D

Ok, het ging me meer om wie dat was...vind ik een beetje irritant dat ik geen namen heb onthouden.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland