return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 
2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het??

Little Theseus
quote:
Originally posted by T.H.C.

nee, er is een internetruimte bij de HMH, Ik heb geloof ik wel 10x het adres in moeten typen voordat ik hem eindelijk goed had met mijn verdwaasde kop...(transeadd..nee...tranceadic....neee..enz.)maare het is me uiteindelijk gelukt.
Enne ik vond de meeting wel

haha ik ken dat probleem!
Ik had zelf dertig keer opnieuw mn password ingevoerd en maar afvragen waarom hij het niet deed. Bleek caps lock aan te staan (per ongeluk ingedrukt toen ofzo, en met die sterretjes zie je dat niet :()

Lol ik ga mn bed trouwens maar is in; kheb gewoon tot 12 uur 's middags doorgefeest; ik was nog naar een afterparty in de 538 I-dance geweest :D
Jappio
Hij heeft idd een superset neergezet! Was een heel erg gaaf feest! TIESTO RULZZZ!
WTB
quote:
Originally posted by moogwai

wil jij echt 700 MB gaan downloaden met een modempje :eyes::eyes::eyes:

Download jij 'm anders ff voor me?? Dan zet je 'm op cd en stuur je die naar me op (of je komt het cdtje persoonlijk naar Groningen brengen). Alvast bedankt en tot ziens :D :D :D ,

WTB.
Sumaya
Heb er wel van gehoord maar als ik moet kiezen tussen audiogalaxy (is traag) of ftp (500 kbyte/s), dan ga ik toch voor die ftp. Via ftp komt hier alles ook binnen :)

Dus niet omdat ik het niet ken maar gewoon omdat die snelheid een stuk beter is.

En als je vraagt om links: ik kan ze nog altijd niet geven en je zou er niets aan hebben ivm IP-restrictie :)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by moogwai
WTF :conf: .. is die set nu al gereleasd.. hebben die releasers niks beter te doen :D

Ik heb 'm lekker op de videoband.. toen ik vannacht thuis kwam hoorde ik net de "standaard" tiesto mix... Hidden Flight, Flight 643 en Fancy Fair :)

Vanmorgen ff eerste deel geluisterd.. en dat was zwaar relaxt.. vooral Allure en dan dat zeer "chill" nummer New Order. Nu nog ff de mix op m'n PC zetten :):

hij was een uur na de uitzending al gerelled :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland