|
|
| WTB |
Als alle TranceAddicts nou ff zo aardig zijn om als ze de set hebben deze in hun Shared Folder van Audiogalaxy te zetten. Zo krijgen de mensen met een minder snelle verbinding ook een kans om hem te downen. Alvast bedankt,
WTB.
ps: Ik had 'm vannacht ook geprobeerd op te nemen maar om een of andere vage reden heb ik alleen het eerste kwartiertje (en dus niet de 7 uur waar ik 'm op ingesteld had).:( :( :( |
|
|
| Sumaya |
| quote: | Originally posted by WTB
Als alle TranceAddicts nou ff zo aardig zijn om als ze de set hebben deze in hun Shared Folder van Audiogalaxy te zetten. Zo krijgen de mensen met een minder snelle verbinding ook een kans om hem te downen. Alvast bedankt,
WTB.
ps: Ik had 'm vannacht ook geprobeerd op te nemen maar om een of andere vage reden heb ik alleen het eerste kwartiertje (en dus niet de 7 uur waar ik 'm op ingesteld had).:( :( :( |
Ik heb dus geen audiogalaxy en ga het er ook niet naar uploaden whatsover :P Aanbieden via verbindingen waar wij alleen maar over kunnen dromen vind ik voldoende, een ftp servertje open zetten is dan niet zo heel veel werk toch? |
|
|
| Bellie |
35=Speedy J - Electric Deluxe....Hahahaha wat vet was dat zeg..damn
hij draaide ook nog Gaiden - Point Blank (Speedy J Mix)
GREETZ!! |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by Sumaya
Ik heb dus geen audiogalaxy en ga het er ook niet naar uploaden whatsover :P Aanbieden via verbindingen waar wij alleen maar over kunnen dromen vind ik voldoende, een ftp servertje open zetten is dan niet zo heel veel werk toch? |
Hehe, het lijkt erop dat je nog nooit van AudioGalaxy gehoord hebt. Geeft niet, de mensen hier die wel audiogalaxy hebben (en een snelle verbinding) zullen waarschijnlijk wel de set in hun Shared Folder gooien. Met AudioGalaxy kun je je download namelijk 'resumen' iets dat voor de langzame verbindingen (die voor mij bijvoorbeeld) toch wel een must is bij een set van 7 uur. Het maakt me niet echt uit waar ik hem vandaan krijg, ALS ik 'm maar krijg (en zo snel mogelijk :) :) ).
WTB. |
|
|
| Dj Lex |
| Binnekort staat hij waarschijnlijk ook op Djmixes2k. Dus daar kan je hem dan ook vandaan halen :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|