|
|
| AversusZ |
he nog een beverwijker, zwaai :p
(overigens geen DJ) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Alleen icm de voederbietels |
heeeeey barbaar!!!!! Voederbietels alleen icm jovink!!!!!!!!!!!!!!!!rukkerzzzzz
er zullen hier weinigen van de zwarte cross gehoord hebben, maar van jovink & de voederbietels blijf je af!!!! da's cultuur... (hebben meer trouwe fans dan menig edm dj......)
:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| AversusZ |
| quote: | Originally posted by Cyberjoi
HAHA, ik vind de sig van JP wel goed. DJ Jean "Fock it" respect the skils!
Hey eieregooie,
Al ergens draai ervaring opgedaan? Ik heb namelijk grootse moeite een draailocatie te vinden... Er zijn wel een aantal "feestjes" in de buurt maar alles is Hardstyle of Hardcore (voor de echte gabbers)
En ik heb geen zin om in een Skihut te staan zoals Badhuis. Dat was niet zo cool toen ik daar me plaatjes ging draaien. Publiek kwam alleen maar naar me toe om Hardcore platen aan te vragen.
Misschien moeten we zelf naar een lokatie toe gaan en een trance avond organiseren?
grtz Joeri |
badhuis :nervous: wat een tent
Heeft wel een trance avond dacht ik op vrijdag. Staat ook een wel eens jongen die ook een aantal nummers heeft geproduceerd op ASOT naar mijn weten (ben alleen naam kwijt)
verder is er naar mijn weinig Trance of Progressive te vinden in Beverwijk en omstreken. |
|
|
| Cyberjoi |
Ja klopt, die jongen heet Mark Versluis maar die is alweer een tijdje gestopt. Na dat hij gestopt was, begon ik daar te draaien.
Er zijn een aantal feestjes hier in de buurt waar beverwijkse Hardstyle/Hardcore DJ's draaien. Ik ken de DJ's van Equal Mindz goed, daarmee stond ik ook in het Badhuis. Die staan binnenkort in Club Cecils geloof ik, en stonden vaak in Donkey Shot (voordat die failliet ging)
Maarja die draaien Hardstyle/Hardcore, dus dat is geen optie.
Maar ik dacht misschien als er een aantal trance DJ's uit beverwijk en/of omstreken zijn. Dat daar ook een avond georganiseerd kan worden op een locatie zoals dat...
Grtz Cyberjoi |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Cyberjoi
Ja klopt, die jongen heet Mark Versluis maar die is alweer een tijdje gestopt. Na dat hij gestopt was, begon ik daar te draaien.
Er zijn een aantal feestjes hier in de buurt waar beverwijkse Hardstyle/Hardcore DJ's draaien. Ik ken de DJ's van Equal Mindz goed, daarmee stond ik ook in het Badhuis. Die staan binnenkort in Club Cecils geloof ik, en stonden vaak in Donkey Shot (voordat die failliet ging)
Maarja die draaien Hardstyle/Hardcore, dus dat is geen optie.
Maar ik dacht misschien als er een aantal trance DJ's uit beverwijk en/of omstreken zijn. Dat daar ook een avond georganiseerd kan worden op een locatie zoals dat...
Grtz Cyberjoi |
Denk dat hier genoeg menen zitten die dat wel willen. :)
Ik niet hoor, ik draai 4 jaar techno en ik kan er nog geen ruk van. :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|