|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Zoals hier vorig jaar zeker...:mad:
Om 6u45(!) stond ik al aan de Aldi/Lidl om zéker een laptop vast te kunnen krijgen.. Er was nog maar een meiske voor me, dus ik dacht al van "all right, dat is in de sjakosj" (die laptop he, niet dat meiske ;)) Toen de deuren uiteindelijk open gingen, en er inmiddels zo'n 30tal gegadigden stonden, bleek er slechts 1(!!!!!) laptop aanwezig te zijn... :whip: :whip: |
er kan iemand bevestigen dat ik op zaterdag gebeld heb om te zeggen, hier zijn er nog 4 :) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Alle noobs kopen ook computers in den Aldi en die zijn na een uur ook de deur uit |
Zelluf in elkaar klutselen (bouwen cq upgraden) is pas echt fun :toothless En DE manier om snel van je noobdom af te geraken :tongue2 |
|
|
| Phortastic |
Of gewoon een fantsoenlijke pc shop zoeken die u helpt als je problemen hebt ipv het terug naar het fabriek te sturen en na 2 maand misschien wat terug te horen.
en alleen jammer dat ze in die aldi computers oude en slechte brol hardware steken :tongue2
klein detail ;)
en dan komen ze klagen in threads als deze dat hun computer constant uitvalt of iets dergelijks. Hoe zou da komen :o |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Of gewoon een fantsoenlijke pc shop zoeken die u helpt als je problemen hebt ipv het terug naar het fabriek te sturen en na 2 maand misschien wat terug te horen.
en alleen jammer dat ze in die aldi computers oude en slechte brol hardware steken :tongue2
klein detail ;)
en dan komen ze klagen in threads als deze dat hun computer constant uitvalt of iets dergelijks. Hoe zou da komen :o |
mss oud, maar niet gauw brol ;) |
|
|
| Phortastic |
Ze steken gewoon een brol/oud moederbord in de meeste van de pcs en maken je gek met specs die helemaal niet terzake doen omwille van het slecht moederbord.
Mja als je daar tevreden mee bent zou je gek zijn om hem niet te kopen natuurlijk ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|