|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Push2005
Limieten zullen ze enkel maar verhogen in samenspraak met Belgacom. Beide providers zijn niet idioot.
Ze kunnen de snelheid dan wel verhogen; als ze de limiet dan bvb op 25 GB zouden zetten dan kunnen ze die snelheid niet eens meer garanderen.
Allemaal nutteloze show dus :(; ik hoop dat ze er eens iets aan gaan doen. 25 GB bvb moet toch haalbaar zijn... |
Daar gaan we uiteindelijk ook wel naartoe denk ik. VDSL moet ADSL vervangen, en daarop geven ze 30 gig bij belgacom. Maar die overgang zal nog wel een tijdje duren.
Maar vooral, snelheden van 50 mbps en 100 mbps met een limiet van 10 gig zou belachelijk zijn. Waarom zou ge dan zo'n snelheden nodig hebben, om nog sneller te kunnen surfen? Erg exclusief zijn die snelheden trouwens al niet meer (en ze zijn er al maar tegen 2008). |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by ConFig
tjah.. tuurlijk niet.. das et belachelijke.. ze verhogen de snelheid alleen maar omdat mensen rapper over hun limiet zouden raken. |
Hmz... Tis ni omdat ge een snellere verbinding hebt, dat da automatisch zou leiden tot meer DL of UL limieten. Als ik mijn lijn 24u/24u 7d/7d laat opstaan, dan zou mijn limiet ook op 200 GB mogen staan hoor. Die snelheid zal gewoon NOG zaliger zijn om te surfen (:rolleyes: ) en te downloaden. Die snelheid is trouwens nodig imo voor Xilver om zijn wav'kes te dl'en :p Ik geloof wel dat ze de limiet dan wel zullen optrekken tot pakt 2O GB :D
| quote: | Originally posted by ConFig
waarom komt er daar eens niemand voor op? :nervous: Die limieten zijn pure zakkenvullerij :o |
Ik heb al acties zien passeren tegen die limieten. :rolleyes: :rolleyes: click (Google is your friend!) |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by diddi
Ik heb al acties zien passeren tegen die limieten. :rolleyes: :rolleyes: click (Google is your friend!) |
ik heb die van geendatalimiet ook al gezien.. maar heeft et iets uitgehaald? Nix, ondanks et feit dat die petitie enorm veel support heeft gekregen :mad:
edit: 60075 mensen :rolleyes: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
dan ga ik da ne keer proberen eh |
Twerkt :D |
|
|
| lievez |
normaal vintek door alles menne weg alsek wa probkes heb ma nu ist Boot problemen. Derjust kregek blauw scherm, jeuj.
Toen ik pc herstarte zei hem dat hij geen Boot device meer vond. Heb HD's dan maar eens uitgetrokken en weer ingestoken. Daarna kreeg ik windows startup scherm en erna blauw scherm en direct boot hij opnieuw.
Heb in mijn bios eens gekeken en daar vind hij nog steeds mijn 2 HD's.
Nuja wa zou da kunne zijn ofzo ? Khad al ondervonde da pc raar geluidjes maakte paar dage ervoor maar ondervond nix van problemen. Probere te formatte en XP opnieuw installe zeker ?
Ohja, noob Q: heb morge externe hd
kan ik een gewone HD ook aansluite op da bakske van die HD een eerst mijn gegevens op laptop zette ofzo ? :d |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|