|
|
| Synthesia |
Waar halen jullie al die virussen vandaan :p K'gebruik al maanden geen AV-pakket meer, zelfs firewalls staan uit en router staat op DMZ mode :crazy:
Gewoon zorgen dat je up-to-date zijt met je Windows service packs. Mja misschien toch wel veiliger om na de volgende format weer een AV te installeren. Btw, Kaspersky schijnt ook zeer goed te zijn:
AV software vergelijkingstabel:
http://www.av-comparatives.org/seit...sse_2005_08.php |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by GorenBarry
Norton neemt nogal veel resources in, te veel naar m'n goesting. |
Idd!
Ik gebruik AntiVir, freeware & best program ever. :toothless |
|
|
| Toni_D2 |
Symantec AntiVirus is eigenlijk meer voor bedrijven, terwijl Norton Antivirus gericht is voor de thuisgebruiker. Ze worden beiden ontwikkeld door hetzelfde bedrijf en maken bijgevolg gebruik van dezelfde virusdefinities. Zeggen dat de ene meer virussen kan detecteren dan de andere, zou dus bull zijn. Het verschil tussen beide versie zit vooral in het gebruik van het geheugen van uw pc. Norton AntiVirus ziet er meer gelikter uit dan de zeer eenvoudige Symantec AntiVirus. Daarbij kan je bij die laatste meer instellingen doorvoeren dan de Norton versie omdat die simpel moet blijven voor de thuisgebruiker.
Dit is wat ik er van denk. :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Daarbij kan je bij die laatste meer instellingen doorvoeren dan de Norton versie omdat die simpel moet blijven voor de thuisgebruiker.
|
Daarom gebruik ik antivirus 9.0. :) |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Daarom gebruik ik antivirus 9.0. :) |
En ik de 10.0 :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|