|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by djcresto
euh wat opzetten? Ben geen expert :D Gebruikte schijf om men muziek en foto's en backup van mijn documenten op te zetten.
Schijf is wel nog in garantie. Maar weet natuurlijk niet of ge de gegevens gaat kwijt zijn als ze ze herstellen of evt een nieuwe opsturen.
edit: deze heb ik
http://www.freecom.com/ecproduct_de...ssCatID=1146166 |
ahja sorry, kwist ni da het een externe was:p Ma wie koopt er dan ook rommel van freecom!!:whip: Maxtor ftw jong:p
En die harde schijf ligt ook nergens in conflict met iets? Want ik heb da ook me nen mp3-speler gehad, die heel menne pc dee crashen als ik em aansloot... En da bleek dan me een conflict te maken te hebben aan de usb-poort. Ma vraag mij ni hoe ge da moet uitzoeken:p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Maxtor ftw jong:p
|
niet echt...
WD > Maxtor
Maxtor geeft niet eens meer 3 jaar garantie. Een HD kopen die geen 3 jaar garantie geeft is gewoon lomp.
Moet wel zeggen dat ik in men vorige pc ook Maxtor had en die ging nog altijd na 4 jaar. Maar ze zijn gestopt met 3 jaar garantie te geven... Winkel waar ik men pc gekocht heb deed ook niet meer in Maxtor wegens teveel problemen :o |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
ahja sorry, kwist ni da het een externe was:p Ma wie koopt er dan ook rommel van freecom!!:whip: Maxtor ftw jong:p
En die harde schijf ligt ook nergens in conflict met iets? Want ik heb da ook me nen mp3-speler gehad, die heel menne pc dee crashen als ik em aansloot... En da bleek dan me een conflict te maken te hebben aan de usb-poort. Ma vraag mij ni hoe ge da moet uitzoeken:p |
Alsem die HD aansluit aan een andere PC en die herkent hem niet, dan imo iets mis met hardware. Ge hoort mss ook wel dat de schijf hapert of een ongewoon geluid maakt. Als je af en toe nog toegang kan krijgen tot de HD, dan zou ik daar mss wel eerst een programma'ke op los laten die uw gegevens nog kan recuperen. De is natuurlijk wel da ge nog wel een andere HD nodig hebt. Als de schijf nog onder garantie valt, kunt ge natuurlijk vragen of zij de gegevens zelf kunnen recuperen en op uw (nieuwe of herstelde) schijf knn zetten. Ik zou daar toch eerst ook eens voor horen voor da ge zotte kosten doet. Kijk mss is naar uw garantie overeenkomst.
| quote: | | Winkel waar ik men pc gekocht heb deed ook niet meer in Maxtor wegens teveel problemen |
Maxtor ftw! :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
Mijne pc begon net raar geluid te maken, en liep dan vast. Bij het heropstarten deed die dat opnieuw en krijg ik volgende boodschap: "disk boot failure, enter disk and press enter"
ik veronderstel dat dit betekent dat mijn harde schijf gecrasht is :( , niet? Dat zou betekenen dat ik alles kwijt ben, muziek, films, al mijn schoolwerk (eindwerk en allerlei projecten van 6 jaar unief)
iemand enig idee wat ik nu het best kan doen ... en of er nog iets te redden valt? Ik heb ook twee harde schijven, betekent dit dan ook dat ik alles heb verloren op beide schijven? |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Ik heb ook twee harde schijven, betekent dit dan ook dat ik alles heb verloren op beide schijven? |
Als slechts één van u schijven gecrasht is, dan zijn in principe denk ik de gegevens van u andere schijf nog in orde. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|