|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Phortastic
hmmm dat die ni opstart is idd instelling in bios. Maar da ge ni in bios geraakt staat normaal los van uw probleem denk ik ze.
Heb hier onlangs ook geprobeerd in bios te geraken en da ging ook ni van 1ste keer. Ge moet echt hameren op uw toetsen :wtf:
Probeer vooral F5 & F8, zou normaal toch moeten werken.
edit: F2 kan ook :) |
bij mij is het de del of delete toets die ik zwaar moet aanvallen in de eerste seconden van een boot om in men bios te geraken;)
edit: kan ook dat het de esc toets is |
|
|
| diddi |
F5; F8 of del-knop drukken in normale omstandigeheden. Ge moet drukken vooraleer het eerste WinXP scherm verschijnt en vlak na de memory test.
Ga dan naar Bios Settings en verander de opstartprocedure naar c:; e:; a: als e uw cd-lezer is (en a: diskettestation) |
|
|
| Blue Sky 99 |
Thx :)
Als'k echt op één van de toetsen ram dan geraak'k wel in m'n bios :)
Nu moet'k het normaal wel opgelost krijgen, 'k zal het morgenavond eens proberen want 'k ben niet thuis voor de moment :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Hij werkt terug :) Nu Hitman wel eens laten lopen want hij begon vrijdag te klagen over spyware en andere vieze beesten en daar zijn alle problemen uiteindelijk mee begonnen. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Hij werkt terug :) Nu Hitman wel eens laten lopen want hij begon vrijdag te klagen over spyware en andere vieze beesten en daar zijn alle problemen uiteindelijk mee begonnen. |
nice to hear :)
En toch ook eens iemand die terugpost als het probleem is opgelost. Meeste zijn nog te vadzig om ff te laten weten of het nu werkt :whip: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|