|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Ik snap nog steeds niet waar iedereen al die spam vandaan haalt... Ik run hitman pro ongeveer 1keer om de 3maand en dan vindt hij max 3 cookies ofzo... Toch ma raar da ik ander mense hoor die dan elke week me 200 spyware dingez op hunne pc zitte:conf: |
lol idd, ik vraag me dat ook heel vaak af. meestal ist gewoon geen ing clue hebben van wa ge allemaal op u pc aant doen/installeren zijt. |
|
|
| Transfusion |
| Der zijn genoeg mogelijkheden om da allemaal binnen te trekken, maar als ge al wa oplet kunde op zich al zeer veel vermijden. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Der zijn genoeg mogelijkheden om da allemaal binnen te trekken, maar als ge al wa oplet kunde op zich al zeer veel vermijden. |
de beste die ik al gevonden heb, is hem steeds laten vragen of hij een cookie mag aanmaken... De cookies op zich vormen geen probleem, maar het zijn de plaatsen waar ze naar verwijzen dei vaak vanalles beginnen te installeren zonder da ge der vat op hebt. Daarnaast is Firefox natuurlijk ook nog een enorme hulp tegen al die ongewenste dingen eh;) |
|
|
| domineesje |
 |
|
|
| lievez |
iemand problemen met DC++ ? Mijne search blijkt niemeer te werken
nm problem solved: moest passive aanvinken bij verbinding
dunno why ma tgaat nu dus i don't care :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|