|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Shadow use es ne goeie regcleaner. Die van CCleaner raad ik aan. Paar keer herhalen die regclean functie. Tot ie nix meer vind. Prog is nog freeware ook. |
Kzal da is proberen. Ma kheb er weinig hoop op dat het veel gaat doen omdat ik de registry cleaner van System Mechanic 5 een paar dagen geleden nog maar heb laten runnen, en dat programma staat toch ook bekend als vrij goed. |
|
|
| mellow_head |
| Youtube, is da ook gene filehost? |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by domineesje
is dat nu opgelost met te stofzuigen?
heb het ook voorhad dit weekend en vlug de stofzuiger genomen |
ik heb eens goed in die ventilatie geblazen, nu lopt hij precies nimeer vast:-) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik heb eens goed in die ventilatie geblazen, nu lopt hij precies nimeer vast:-) |
enkel maar geblazen, denk dat ge dat in de toekomst weer eens ga moeten doen ;) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Kzal da is proberen. Ma kheb er weinig hoop op dat het veel gaat doen omdat ik de registry cleaner van System Mechanic 5 een paar dagen geleden nog maar heb laten runnen, en dat programma staat toch ook bekend als vrij goed. |
En het heeft dus idd weinig uitgehaald; toch bedankt Phortastic.
Kvrees er eigelijk voor dak bij het verwijderen van die spyware essentiële bestanden beschadigd of verwijderd heb en er nix anders op zit dan een reinstall. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|