|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by domineesje
k heb een HD met al mijn muziek erin en vandaag wou ik hem openen maar ik kreeg een foutmelding met "toegang geweigerd".
Weet iemand waaraan dit kan liggen, want ik heb dit echt nog nooit meegemaakt.
hopelijk kan me iemand helpen |
Vermoedelijk is het een NTFS partitie? Kijk dan eens naar de rechten. |
|
|
| Bertn |
wederom zit ik met een ernstig pc probleem!:o
ik heb een laptop met daarin een nogal zware en energie opslorpende processor. dat ding loopt dan ook vaak enorm warm. nu gebeurt de laatste tijd vaak het volgende: ik zit een spelleke te spelen (in dit geval was het need for speed most wanted) en na een uur spelen valt mijn pc gewoon uit midden in een achtervolging. de ene seconde zit ik nog te spelen en plots VLAM, alles uit!
Een seconde of 5 daarna komt het opstartscherm in beeld, en start het masjien gewoon opnieuw op. ik heb gisteren alles geformatteerd maar nu doet hij dat nog altijd. Is dat omdat hij te warm loopt of zo? Dat ding is altijd al extreem warm geweest, maar zelfs tijdens spellekes als age of empires 3 - die toch heel zwaar zijn - is hij nog nooit vastgelopen.
EDIT:
technische specs:
Fujitsu-siemens AMILO D1845 Notebook
Pentium 4 3.06ghz
1024 MB RAM
Video: ATI Mobility Radeon 9700 128mb
60 gb HD
een half jaar geleden gekocht in de makro:toothless |
|
|
| IL_vitto |
Is meestal inderdaad omdat 'm te warm loopt. Remedies hiertegen zijn buiten in de kou gaan spelen, of van die externe laptop-koelers gebruiken (al heb ik geen idee hoe goed die dingen hun werk doen).
Dat is het nadeel van zulke krachtige draagbare computers, hun koeling is gewoonweg niet goed genoeg. Ik heb hetzelfde probleem voorgehad met NFS:Underground2 en Max Payne 2,maar moet wel toegeven dat NFS:Most Wanted geen problemen gaf hier.
Het is natuurlijk altijd mogelijk dat iets anders de oorzaak is. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by IL_vitto
Het is natuurlijk altijd mogelijk dat iets anders de oorzaak is. |
stof in de processor? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|