|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Bertn
en @eagle: ik geraak nooit op nieuwsgroepen, als ge de juiste servers niet kent zijde ook gezien daarmee zenne |
gij hebt telenet zeker, mja is sinds paar maanden is die server gesored, retensies zijn na de kloten. Ma moet nog steeds redelijk gaan zenne, ge moet u alleen afond spoeien om iets binnen te halen, voor het weg is.
Juiste servers ? Newsgroepen van telenet zitten op 1 bepaalde server tis ni alsof ge van server kunt veranderen, tenzij ge prepaid abo pakt op nen externen newsserver (sterk aan te bevelen trouwens). Dus ik veronderstel da ge de groepen zelf bedoelt, ge moet gij dan ni zoeken, ganse headers beginnen binnensleuren om te zien wa er in staat, das weggesmeten geld dan kunde beter overstappen op 56k daar hadde teminste geen limieten, lol. Anyway my point der bestaan genoeg zoekmachines die u zeggen waar ge wa kunt vinden, the magic word is NZB :)
edit: En poolster, qua intarweb-pen0r, don't worry we schieten met hetzelfde geschut aka sources ;) |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Eagle`
gij hebt telenet zeker, mja is sinds paar maanden is die server gesored, retensies zijn na de kloten. Ma moet nog steeds redelijk gaan zenne, ge moet u alleen afond spoeien om iets binnen te halen, voor het weg is. |
ja da is de miserie tegewoordig, ge moet dezelfde dag al downe of et is weg. En aangezien ik op kot zit kan ik enkel in het weekend gaan downloade. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Bunz
ja da is de miserie tegewoordig, ge moet dezelfde dag al downe of et is weg. En aangezien ik op kot zit kan ik enkel in het weekend gaan downloade. |
neem dan een prepaid abo van 25 euro voor 100 gig bij usenet ofzo, sgeen geld :) |
|
|
| speentje |
| quote: | Originally posted by pooley
kuch
private 100mbit, 250gb ftp met fxp account aan een courrier :p
|
toch nog éen die er iets van kent :toothless |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by speentje
toch nog éen die er iets van kent :toothless |
no offence mo 250 gig is weinig zenne ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|