|
|
| Bertn |
dag allen!
Voor één of ander keuzevakje op school moet ik nog een paper schrijven dat gaat over populaire cultuur. daarbij had ik gedacht aan de volgende titel: "De DJ: van undergroundfiguur naar popster?", en zou ik bespreken dat de DJ van vandaag meer en meer op de voorgrond treedt en populairder wordt, dat producties van sommige dj's in de hitlijsten staan, dat DJ's tegenwoordig concerten geven, enzovoort. Vooral de case van DJ Tiesto sprak mij in dit opzicht wel aan, omdat die tegenwoordig even bekend is als de gemiddelde popster.
Nu is mijn vraag: hebben jullie suggesties of tips voor mijn paper? Weten jullie soms links staan van artikels die hierover zouden geschreven zijn, of nuttige websites waar ik een mooi overzicht heb van de geschiedenis van techno? (toen alles nog underground was, blabla...)
Laat maar komen:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Totally irrelevant, maar ik heb volgend semester ook het vak "populaire cultuur" :) |
|
|
| Bertn |
| ha natuurlijk, vermits we dezelfde richting volgen:p hopelijk mag je dan even leuke papers schrijven als ik nu:d |
|
|
| Push2005 |
| Kvind da toch maar een dom onderwerp. Dj's en popsterren hebben zeker nog geen raakvlak; zelfs Tiësto nie. Ge kunt em gewoon nie af :p |
|
|
| domineesje |
| succes er mee... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|