|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht
|
|
|
| Devilex |
Ik weet nog altijd ni goe wa kebab is en wa pitta.
Bij ons in aalst verkopen ze over 't algemeen 2 soorten.
Zo die grote pistolets precies waarvoor ze van ne grote lompe klomp vlees schellen afsnijden me een soort scheermachien.
En da brood vol salade en tomaten steken.
En dan zijn er ook nog zo die kleine deegbroodjes of hoe noemt da ook da ze opvullen me van da goe gekruid vlees en zo een soort witte kool.
Ik prefereer de 2e soort, maar hoe noemen ze allebei juist? |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ge moet antwerpenaars echt niet het verschil tussen kebap en pitta uitleggen hoor :p
Vorig jaar zijn we pitta gaan eten, omdat er hier in Antwerpen meer pittarestaurants zijn dan kebapzaken. :)
Maar mij maakt het niks uit, pitta of ne goeie dürüm :tongue2 |
idd real heeft vel gelijk ze, ma wete in 't stad zeggen ze pitta, maar in de noorderkempen eerder kebap.
voor mij is het eigenlijk kebap FTW
btw: tom weeral pitta, da gaat nog eens u dood worden.
dat gaat dan overal in de kranten staat. :p
extra extra: "death by pitta"
@devilex: ge moet een surfen naar pitta infor
die met die grote broodjes is kebap, die kleine met nen hoop rommel tussen en naast u bord, dat is pitta |
|
|
| Push2005 |
Ik zeg altijd:
Pitta kebab = me schapenvlees
en
Pitta kip = me kippevlees
:D
(In frankrijk en griekenland noemt het trouwens gyros :tongue2 ) |
|
|
| Real |
Daarjuist kebab gegeten van de lokale kebabzaak.
Ongelofelijk slecht. Verbrand, hard, zout vlees. Nog nooit zo'n slechte kebab gegeten.
Eikebah. :( |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik weet nog altijd ni goe wa kebab is en wa pitta.
Bij ons in aalst verkopen ze over 't algemeen 2 soorten.
Zo die grote pistolets precies waarvoor ze van ne grote lompe klomp vlees schellen afsnijden me een soort scheermachien.
En da brood vol salade en tomaten steken.
En dan zijn er ook nog zo die kleine deegbroodjes of hoe noemt da ook da ze opvullen me van da goe gekruid vlees en zo een soort witte kool.
Ik prefereer de 2e soort, maar hoe noemen ze allebei juist? |
teerste is kebab (met lamsvlees, kip of mix)
Bij ne kebab doen ze de saus ertussen (overt algemeen de random frietkotsausen) Vooral goed met frieten dertussen imo.
tweede is pitta (overt algemeen pitta shoarma maar kan ook met kip, kalkoen en nog iets anders) Met pitta krijgde meestal sauskes in pottekes (curry, look, iets met ajuinen en sambal) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|