|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht
|
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Kzegget nogmaals... Wie nu nog geen ticket heeft koopt dan van mij één over ik heb één op overschot... Dannek der van af zen! :) |
mine ! |
|
|
| Synthesia |
| Den Backer checkt uwen pm van vorige week, mja als Bunz het ticket zeker koopt np :) Laat me rap ietske weten (Bunz, Backer) anders bestel ik nog 1tje online |
|
|
| Push2005 |
Ik vroeg me eigenlijk af of het de moeite is om 4 Strings eens te gaan bekijken ? Zijn er al mensen die er ervaring mee hebben ?
Die hitjes van vroeger als into the night en diving vond ik wel nog leuk; dan heb ik ze niet meer opgevolgd en nu onlangs is er een 4 Strings Remix verschenen van U2's City of Blinding Lights; en kvond die best wel vet...
Of is het gewoon cheese ? ;) |
|
|
| Kaidreas |
4strings -into the night. zonder vocal was veeeel beter. ze hebben die naam toen veranderd en gauw er een vocal opgezet.:(
dat was vroeger De trance plaat in mijne c-dance tijd :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
4strings -into the night. zonder vocal was veeeel beter. ze hebben die naam toen veranderd en gauw er een vocal opgezet.:(
dat was vroeger De trance plaat in mijne c-dance tijd :p |
Maar de instrumentale versie (die ik ook veel beter vin) noemt Into the night :) ... met vocals erop noemt het Take Me Away[Into the night] :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|