|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht
|
|
|
| Jasperovitsj |
Ik zie er geen probleem in dat die vrienden van Roy meegaan. Als we aan de 50 willen geraken zullen de extra mensen waarschijnlijk toch "vrienden van" zijn die niemand kent, dus veel verschil maakt het niet uit. En echt last van die kerels hebben we vorig jaar toch niet gehad vond ik. En als de prijs daardoor wat gedrukt kan worden en er geen extra omweg nodig is, waarom dan niet hé? :)
Wel één voorwaarde: Beta's kiezen de muziek op de bus :p |
|
|
| Bl@ckOut |
| Straks moet ge 2 bussen bestellen :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wel één voorwaarde: Beta's kiezen de muziek op de bus :p |
Hehe; +1
No prob voor 15 extra mensen; zols je zegt is er al veel onbekend volk :)
En BB... vergeet m'n kaarten nie te regelen é ;) |
|
|
| djcresto |
Langs den e34 rijden blijft wel nen helen omweg, dus zeker op tijd vertrekken. Voor de rest geen probleem mee. Hoe betaalbaarder hoe beter. Een ticketje kost ook al 40 euro.
+1 for beta music trouwens ;) |
|
|
| Vishnu |
Voor mij maakt het ook niet uit van die onbekende mensen, buiten Jasper, Aurélie en Dries ken ik hier waarschijnlek zelfs niemand persoonlijk dus veel maakt het mij ni uit :D En zeker als de prijs kan gedrukt worden én als die bus blijkbaar dichter bij mij in de buurt stopt, zou ik zeggen go for it.
Dju ik zou hier is wa meer moeten passeren. Misschien iet voor na de examens.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|