|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht
|
|
|
| Jasperovitsj |
| Kvind het eerlijk gezegd maar een zwakke site eigenlijk, qua design en uitzicht toch :nervous: |
|
|
| deefje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kvind het eerlijk gezegd maar een zwakke site eigenlijk, qua design en uitzicht toch :nervous: |
Euhm beetje teveel verwend op gebied van websites? Of zelf webdesigner :p
Zolang de muziek maar ok is, daar draait toch nog altijd om dachtek, site is meer dan ok.
Greetz
deefje |
|
|
| Jasperovitsj |
| Van één van de grootste dance events van Europa mag ik wel een perfecte site verwachten zou ik zo denken :p |
|
|
| djcresto |
Van één van de grootste dance events van Europa mag ik wel een perfecte site verwachten zou ik zo denken :p |
Hij moest al nie te lang laden, tis al iets. Hoewel ik tegen muziek ben op websites is het wel leuk dat er bijna van elke artiest een nummer op te beluisteren is. |
|
|
| Pheatus |
Kvind het eerlijk gezegd maar een zwakke site eigenlijk, qua design en uitzicht toch :nervous: |
1 second that ;)
Kvind de site, buiten de heerlijke tunes, geen echt grafisch hoogstandje. Het is net iets te onoverzichtelijk en weinig origineel. Maar wel uitgebreid en tot in de puntjes uitgewerkt, dus daarvoor wel chapeau.
Kben wel nogal een kritisch persoon op website gebied, dus kan ook aan mijn persoonlijke smaak liggen :). |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|