|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht
|
|
|
| Bl@ckOut |
Veel kans dat wij ook gaan, en degene dat wou rijden ziet het wel zitten om met de bus te gaan. Ik ga proberen om nog wa volk mee te krijgen, maar voorlopig hou ik het hierop:
Jasper + Zehra
Dries + 3(mss)
mrcanon + BZRK + 1 + 1(mss)
Nyah + Xilver
Cresto + Mark + 1(mss)
Push2005
Devilex + Den Backer + DJ AC Oliver
Bunz + 1
speentje
Gladius + 1(mss)
deefje + 3
Pheatus (mss)
Bl@ckout (mss) + 2(mss)
aantal:
-------
ZEKER: 22
MSS: 10 |
|
|
| Kaidreas |
ik herhaal: IK HEB DE BUS AL VAST GEZET!(dus nu niet meer vragen e)
zoals jasser al zei, komt een groter bus inderdaad beter uit.
maar hoe langer dat ge want hoe waarschijnlijker het zal zijn dat die bussen niet meer beschikbaar zijn.
een bus van 50 man is 530 euro, dat delen door 30 man = 17.666 dus 66cent meer dat ge moet betalen.
ik zie ook redelijk wat onbekend volk: dat stoort me niet, maar ik ga wel een papier opmaken dat ik niet verantwoordelijk ben voor ongevallen.
en 1 ding wil ik nog zeggen, begaai het niet. zo'n busmaatschappij met lage tarieven komt zeker van pas. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik zie ook redelijk wat onbekend volk: dat stoort me niet, maar ik ga wel een papier opmaken dat ik niet verantwoordelijk ben voor ongevallen.
. |
Groot gelijk :)
En kheb ook niks tegen onbekend volk, maar zie gewoon dat ge geen foorapen of notoire zatlappen meevraagt, het moet ook nog een beetje gezellig blijven of course :)
En +1 voor een wc op de bus :o |
|
|
| Xilver |
| Ik ben de Joeri en ik wil aangesproken worden als de Joeri. Ik zorg voor de veiligheid op deze bus. Er wordt niet rechtgestaan noch van plaats verwisseld. Als er problemen zijn... Ik heb handboeien, en ik heb pepperspray. IK los die problemen op, niet jullie. Zijn er nog vragen? Voelt iedereen zich veilig? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ge hebt ni de ballen om u zo te verkleden en dat te doen op de bus :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|