return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Gaby, hur var det???

Ravesquad
Välkommen hem:) hur var The Dome:toothless:? hur länge var du där? vilka spelade? var det lyckat? vad var bäst och hur var det:D
Gaby
Här känner man sig alltid välkommen...:)

Jag hade det helt underbart i London. Gud va mysigt det är!!!

The Dome var helt otroligt enormt. Bra organiserat med the main floor som var trance golvet (helt otroligt men engelsmännen börjar lära sig...) Två stora cirkus tält där man spelade UK garage, 2-step och vad allt det där nu heter. Ett mindre tält med house.

När jag kom dit efter att ha stått i kö i 30 min så var klockan strax efter 23:00 då spelade Dave Seaman, missade Ferry med typ 10 min. :( (vem hade trott att han skulle lira så tidigt?)

Hittade inte riktigt garderoben för att hänga av oss och fick stå i kö 30 min för att köpa drinkbiljetter... när klockan närma sig tolvslaget så gav vi upp kön och köpte biljetter (för överpris) för att ha något att skåla med... (varför ska man stå i kö för att köpa biljetter och sen i kö för att köpa drinkar???:conf: )
Vackert vid 12-slaget men inget jättespeciellt (Tiesto borde ha kört det istället...)

Anne Savage körde efter Dave Seaman ... hon var helt underbar! fick verkligen igång golvet!!! Sen så kom Alex P... vilken stjärna!!!

Tyvärr så gick all energin åt att hålla oss varma... det var så kallt att jag svettades inte ens med jackan på!!! :( Hade inte räknat med att det skulle vara lika kallt inne som ute...det kändes som om man vara på festival ute i kylan!!! Det förstörde ALLT!!! Jag var helt slut efter 4 h (sen när händer det???) Många drog runt 4-5 för att dom pallade inte mera pga kylan! Killens syrra + pojkvän gav upp 4 men vi kämpade till 8...sen stod jag bara och skakade så vi stack hem (var även tvugna att checka ut från hotellet innan 10)

Tiesto spelade helt otroligt vackert, inget man riktigt kommer igång på men så otroligt BRA och VACKERT! (måste använda det order för det var det det var VACKERT)

Tyvärr så fanns det ingen som visste om line-up eller så så jag vet inte inte vilka som spelade... håller på att ta reda på det. Men jag gillade Alex P och Anne bäst...och självklart Tiesto.
Frös så mycket att jag missade Jules Judges :(

Jag är glad att jag var där men jag hade förväntat mig mera...man hade satsat allt på ljud och ljus men "glömt" attt skapa atmosfär och göra stället mysigt ... vet inte varför det inte fixades värme (kanske brukar vara så i England?) Några hade roat sig med att täppa toaletterna med papper så man var tvungen att gå igenom en brun sörja som luktade piss när man skulle gå på toa. Dyrt och kallt, kom inte hem svettig och glad efter en hel kväll utan kall och med en doft av kiss och bajs :conf:

Jag måste tyvärr ge det 2,5 av 5
x-dream
Okej där ser man.....Låter som att det var bra men att det måste ha varit kallt....

Välkommen tbx iaf Gaby.....Du hade nog säkert en trevligare nyår än oss flesta....:) :) :) :) :)
Gaby
tack... jag hoppas att alla som inte hade det bra på nyår har det bra nu ;) istället...
King of Clubs
Du verkar haft det roligt i London. Vilken line-up! men det lät sjukt att det var så kallt.. Är inte "The Dome" isolerat? :)

Jag har iaf ganska bra nu, men jag hade nog roligare på nyår :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden