|
|
| Jasperovitsj |
De vorige contest is amper gedaan, of hier zijn we al met de volgende! :D
Deze keer weeral een XXL editie, maar wel met 80 ID's in plaats van 100 of 50. De oneven ID's zijn van mijn hand, terwijl Shadowkid de even ID's voor zijn rekening heeft genomen. Veel variatie in deze contest, dus er zal zeker wel iets tussenzitten wat je kan ID'en. Dus doe gerust mee! ;)
Het systeem werkt als volgt
Er zijn 80 samples om te ID'en. Als je de artiest, de titel of de remix correct raadt, verdien telkens je 1 punt. Als het dus een remix betreft, kun je tot 3 punten verdienen.
Een voorbeeld met Junkie XL - Breezer (DJ Tiesto Remix):
- Junkie XL - ?? -> 1 punt
- ?? - Breezer (DJ Tiesto Remix) -> 2 punten
- Junkie XL - Beauty Never Fades (DJ Tiesto Remix) -> 2 punten
- Junkie XL - Breezer (DJ Tiesto Remix) -> 3 punten!
Indien er sprake is van een originele versie (en soortgelijken zoals: main mix, vocal mix, extended mix, radio edit etc.) hoef je deze niet te vermelden, tenzij er van dat nummer ook andere remixes zijn. Je mag ze natuurlijk wel vermelden, maar als dat de enige versie van de track is krijg je daar geen extra punten voor. Indien er TEVEEL info wordt verschaft, zoals bv. een remix terwijl het om een originele versie gaat, zal een halfe punt in mindering worden gebracht.
De samples kun je onderaan in dit bericht gegroepeerd downloaden. In het .rar-bestand zit een .txt waar je al je antwoorden kunt invullen. Het ingevulde .txt-bestand zend je door naar Jasperovitsj (jasper (dot) bellefroid (at) gmail (dot) com) of Shadowkid (jeroen (dot) de (dot) wever (at) gmail (dot) com).
In je e-mail vermeld je je TA-gebruikersnaam. Je kunt zoveel updaten als je wilt.
De wedstrijd loopt af op donderdag 22 december, om 22u00. De eindresultaten en de correcte antwoorden worden zo snel mogelijk daarna bekendgemaakt.
De winnaar komt in de Hall of Fame van ID-contestwinnaars te staan en heeft de eer om de volgende wedstrijd samen te stellen.
Hall of Fame van ID-contestwinnaars:
01 Belgian Bonzai
02 Soliplex
03 Jasperovitsj
04 TOR & Belgian Bonzai
05 Mellow_head
06 TOR
07 Zehra & Jasperovitsj
08 hydra
09 eieregooie
10 Freezel
11 Shadowkid & Jasperovitsj
Je kunt het .rar-bestand met de samples hier downloaden:
BETA ID Contest 12
Referentie voor toekomstige ID contest organisatoren:
BETA ID Contest history
Gelieve geen antwoorden in deze thread te plaatsen aub!!
Veel succes!! :) |
|
|
| Shadowkid |
| Veel succes allemaal ! Het is volgens mij geen supermoeilijke contest. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Veel succes allemaal ! Het is volgens mij geen supermoeilijke contest. |
Dat hoor ik elke keer :p
Kvind het trouwens toch wat teveel ze 80... dit is toch geen speciale editie. Eens checken... |
|
|
| Push2005 |
Mijn zielige inzending komt eraan.
Er zitten best wel nog leuke dingen in :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Mijn zielige inzending komt eraan.
|
zo zielig was ze absoluut niet ;)
01. Push2005
02. The Freezzz
PS: willen jullie de punten deze keer zien, of liever niet? :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|