|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Zehra
mah jong waar gaat de discussie hier nu over? ge post lyrics en kgeef als antwoord 'firewall - sincere' en in da liedje komen juist DEZELFDE lyrics voor... dus mijn antwoord is correct imo... wa maakt da uit als ge (eagle) denkt da de twee liedjes totaal van elkaar verschillen?! tgaat hier toch over de lyrics?! |
Idd, maar Eagle zei dat je antwoord fout was :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Zehra
mah jong waar gaat de discussie hier nu over? ge post lyrics en kgeef als antwoord 'firewall - sincere' en in da liedje komen juist DEZELFDE lyrics voor... dus mijn antwoord is correct imo... wa maakt da uit als ge (eagle) denkt da de twee liedjes totaal van elkaar verschillen?! tgaat hier toch over de lyrics?! |
zo heb je teminste wat te lezen :clown:
alsof de thread what are you listening to right know nuttig is :p
| quote: | Originally posted by eieregooie
Idd, maar Eagle zei dat je antwoord fout was :p |
tuttutut ni afwijken van de discussie ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eagle`
welke gelijkenissen zijn er dan in de basis volgens u tss tiesto adagio for strings en barber's versie ?? buiten de hooftheme ? |
Beide zijn volledig binnen dat "hoofdtheme" geproduceerd, als je dat zo mag noemen...
En dat geldt ook voor Sincere en Sincere For You... Ze hebben alleen ieder een andere interpretatie van dat theme... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eagle`
tuttutut ni afwijken van de discussie ;) |
Was ff aan t typen he kerel :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Was ff aan t typen he kerel :D |
sorry,
anyhow als je gegeven anders interpreteert wordt het iets anders dus niet hetzelfde. Gevolg Sincere is niet hetzelfde als sincere for you :wtf:
eerlijk gezegd ik volg u muzikale basis van geen hoeken of kanten ei ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|