return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Guess that Trance Song Lyrics

Eagle`
quote:
Originally posted by eieregooie
Nee, want die twee hebben een andere basis ;)

Volgens mijn redenering in deze thread (met als uitganspunt het feit dat Zehra's antwoord goed is) komt het er wel op neer dat: Tiesto - Adagio For Strings=William Orbit - Barber's Adagio For Strings=Samuel Barber - Adagio For Strings

dat gaat over de hoofdtheme na de break die bij alle versies volgens u basis gelijk zijn, akkoord, maar niet bij sincere en sincere for you, enigste is die layer die bij de baslijn hoort en that's it, de melodie komt totaal niet overeen ...
Eagle`
quote:
Originally posted by Nyah
Joenge, ik hoor geen gelijkenis tss Thrillseekers rmx sincere for you en firewall sincere.
En geen enkele muziekcursus kan me overtuigen van het tegendeel.
Post dan eens een sample van de vocal mix, zodat ik kan weten van waaruit je het beoordeelt ;).

stuur is een bericht via msn-klodde ik zal u de lange vocal mix sturen ;)
eieregooie
quote:
Originally posted by Eagle`
dat gaat over de hoofdtheme na de break die bij alle versies volgens u basis gelijk zijn, akkoord, maar niet bij sincere en sincere for you, enigste is die layer die bij de baslijn hoort en that's it, de melodie komt totaal niet overeen ...

Omdat Sincere For You niet "tu tu tu" doet?

Frezzz: Misschien moet je idd t 2e deel ook maar posten :)
Eagle`
quote:
Originally posted by eieregooie
Omdat Sincere For You niet "tu tu tu" doet?

welke gelijkenissen zijn er dan in de basis volgens u tss tiesto adagio for strings en barber's versie ?? buiten de hooftheme ?
Zehra
mah jong waar gaat de discussie hier nu over? ge post lyrics en kgeef als antwoord 'firewall - sincere' en in da liedje komen juist DEZELFDE lyrics voor... dus mijn antwoord is correct imo... wa maakt da uit als ge (eagle) denkt da de twee liedjes totaal van elkaar verschillen?! tgaat hier toch over de lyrics?!

en trouwens: tis ook nog eens dezelfde producer :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium