|
|
| Belgian Bonzai |
| Ewel, toch nie slecht? Ik blijf erbij, hoog Elemental- en Clocksgehalte, maar om nu te zeggen ongeïnspireerd, dat toch niet. Er is anderzijds niets revolutionairs in, beetje bang dat ie in de middenmoot gaat verdrinken, maar ik zou em zeker graag horen op een feestje; qua stijl is het wel volledig mijn ding. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ik heb de vraag vanmiddag aan YDR zelf gesteld in een interview.
Zijn (uitgebreid) antwoord lees je eind December in ID&T 'Release'... (als het stuk tekst hierover erin gezet wordt natuurlijk, dat hangt af van de hoofdredacteur)
(ikzelf kon mij goed vinden in het (heel eerlijke) antwoord van Yves, als het niet verschijnt, post ik het later zelf ;)) |
heb net finale versie gelezen, het staat er dus niet in, dan zet ik het hier he ;)
Ik sprak hem dus over de reactie op zijn laatste release...
YDR zen antwoord samengevat:
Vroeger was het allemaal voor de fun, we waren niet met de centen bezig. Nu draait het allemaal rond centen. Alles is commercieler.
Hoewel, de sample is niet gecleared, van deze plaat gaat hij dus heel weinig inkomsten hebben.
Maar het is gedaan om zijn bekendheid (ook in het buitenland) op peil te houden. Hij draait al 20 jaar en staat er nogsteeds (vergeet niet dat ze hem als een pionier zien he). Maar zonder af en toe iets plat en herkenbaar gaat dat niet en zou hij snel van het toneel verdwijnen.
Kort over de bkant: er ligt al lang een nieuwe remix van feel free klaar, maar die moet nog uitkomen.
voila, take it or leave it, ik vind het heel eerlijk (ganse interview was meer dan uur) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by diddi
toffe job moet jij hebben! Geen vacatures meer voor financiële functies? :conf: |
Mijn job? Ik werk momenteel als trainer en unit manager bij Proximus.
ID&T is vrije tijd he... denk aub niet dat ik hier iets aan verdien ;) |
|
|
| YDR |
| No stress... :toocool: |
|
|
| YDR |
| Er is juist een vocal mix klaar van vandaag !!! Super vet !!! ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|