return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Yves Deruyter - Infinity

Icone
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Misschien is Icone ook gewoon wat boos omdat het misschien eigenlijk niet past dat één van de grootste labels in dit land vaak middelmatige producties van gewezen toppers (YDR dan) uitbrengt, in de hoop dat de naam van de artiest en het label genoeg is om te doen vergeten dat het eigenlijk maar een zwakke plaat is met heel veel samples uit oudere platen. En dat terwijl er veel jong talent rondloopt met effectief nieuwe ideeën, maar dat ze gewoon niet aan de bak geraken of moeten wijken voor de oudere generatie...

Dus ergens heeft hij wel gelijk dat hij wat kritiek heeft op de plaat, maar dan moet je ook het grotere plaatje zien hé. Het gaat hem niet persé over die ene plaat, maar wel over de hierboven genoemde trend erachter. En eerlijk gezegd denk ik ook niet dat de vaak gebruikte argument van "als ge het ni goe vindt, luister er dan ni naar" echt een oplossing is. Want daarmee gaan de middelmatige producties die puur op naam en reputatie teren niet ophouden. :)

Moraal van het verhaal: Teken Icone en geef hem ook eens een kans om te bewijzen wat hij kan :D

Da's precies wat ik wilde zeggen (behalve dat laatste dan hehe). Daarenboven gaat het om een persoonlijke opinie en vind ik dat iemand als Lolo daar toch zeker tegen zou moeten kunnen? Volgens mij heb je toch al miljoenen kritieken gekregen, zoals jij kan produceren jongen :)
Dat is toch helemaal geen persoonlijke aanval of kritiek op al je werk? Geloof me, ik heb ook al zulke dingen naar mijn oren geslingerd gekregen - een track posten op het Music Producers forum is altijd weer een avontuur zoals Kevin zegt worden de mensen echt superkritisch tegenwoordig.

Terug ff op de post komen, mijn standpunt is inderdaad om eerlijk te zijn niet louter gebaseerd op de plaat zelf. Ergens is het mijn uiting van frustratie tegenover het nieuwe Bonzai. Ik heb mensen al steengoede platen weten opsturen naar Bonzai (ik hoef het daarom helemaal niet zelf te zijn daar gaat het niet om). Maar antwoorden doen ze daar verschrikkelijk weinig (als ze het dan doen, zelfs niet in het Nederlands naar een collega-Belg/Vlaming) of steeds een onpersoonlijk antwoord zonder enige houvast. Met al dat buitenlands geweld dacht ik toch dat ze als een Belg eindelijk eens iets zou inzenden van toch wat meer aan te moedigen, of effe bij stil te staan. Trance is al zo dood hier...

En als ze dan zoiets uitbrengen gaan mijn wenkbrauwen toch wel eens stevig fronsen en roept dat toch erg wat vragen op van hoe alles daar aan toe gaat. Commercieel tot daar aan toe, maar het pakketje bekijkende en de kwaliteit van muziek vind ik dit vreselijk matig. Dat Bonza niet respectabel is, is misschien wat ver, maar dat hoorde bij de frustratie denk ik...
Ultravibe!
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik heb enkel een korte sample gehoord en ik vind het niet slecht eigenlijk :)

Edit: van welke plaat is het eigenlijk een rip-off?

Ik herken de melodielijn van Coldplay - Clocks en het welbekende vocaaltje uit de classic Papua New Guinea. :D

Toch kan ik dit nummer best waarderen. Volgens mij heeft Yves hem in ASOT gedraaid tijden terug.
Sh!fty
als iedereen hier ne thread moest make elke keer da em een slechte plaat hoort, wordt da hier een wreed saai forum

Voor deze, als ge nog mededelingen over slechte plaatjes hebt, post ze hier (dan weet ik tenminste dak dezen thread nie meer moet openen):toothless
solidslide
lekker plaat :D
Bertn
quote:
Originally posted by solidslide
lekker plaat :D

slijmbal:D :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium