|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Push2005
Tzijn der ook verschillende waarvan ze uw toontje nie zo aanstaan :tongue2 |
hehehe
Wat ik uit deze discussie onthou: mss tijd dat er in den Belgique een ander label wordt opgestart en dat enkele knappe producers hun daarin knn verenigen! een tegenhanger van Bonzai binnen BE dat zich op internationaal niveau qua trance kan bewijzen... that should be great! Knn we mss die NL'ers eens de mond snoeren!:D |
|
|
| Jasperovitsj |
Misschien is Icone ook gewoon wat boos omdat het misschien eigenlijk niet past dat één van de grootste labels in dit land vaak middelmatige producties van gewezen toppers (YDR dan) uitbrengt, in de hoop dat de naam van de artiest en het label genoeg is om te doen vergeten dat het eigenlijk maar een zwakke plaat is met heel veel samples uit oudere platen. En dat terwijl er veel jong talent rondloopt met effectief nieuwe ideeën, maar dat ze gewoon niet aan de bak geraken of moeten wijken voor de oudere generatie...
Dus ergens heeft hij wel gelijk dat hij wat kritiek heeft op de plaat, maar dan moet je ook het grotere plaatje zien hé. Het gaat hem niet persé over die ene plaat, maar wel over de hierboven genoemde trend erachter. En eerlijk gezegd denk ik ook niet dat de vaak gebruikte argument van "als ge het ni goe vindt, luister er dan ni naar" echt een oplossing is. Want daarmee gaan de middelmatige producties die puur op naam en reputatie teren niet ophouden. :)
Moraal van het verhaal: Teken Icone en geef hem ook eens een kans om te bewijzen wat hij kan :D |
|
|
| Phortastic |
Alle succes die Yves Deruyter voornamelijk heeft, heeft ie te danken aan de 2 Belgische trance gods M.I.K.E. en Airwave. Dus who cares wa YVD uitbrengt. Op productiegebied is YVD opt zelfde niveau als Dj Jean. Lekker boeiend :o
Tis wel idd jammer dat Bonzai gewoon alles released zolang zen naam der ma opstaat, mja da doen alle labels. |
|
|
| FredNova |
Ik heb de vraag vanmiddag aan YDR zelf gesteld in een interview.
Zijn (uitgebreid) antwoord lees je eind December in ID&T 'Release'... (als het stuk tekst hierover erin gezet wordt natuurlijk, dat hangt af van de hoofdredacteur)
(ikzelf kon mij goed vinden in het (heel eerlijke) antwoord van Yves, als het niet verschijnt, post ik het later zelf ;)) |
|
|
| TOR |
klinkt interessant, ben benieuwd Fred :)
| quote: | Originally posted by Toni_D2
ps:
Jouw toontje staat me wel niet zo aan eigenlijk. Maar ja.. |
:p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|