return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Yves Deruyter - Infinity

Kelly*
quote:
Originally posted by Lolo Nog eens hetzelfde, het "kweehetbeter" syndroom noemt da. Puur Belgisch zou ik soms zeggen.

Is het den Yves zen smaak, dat is alles wat telt, en dat moet je ook kunnen respecteren. Ik hou ni van Regi zijn platen, betekent dat Milk inc ni respectabel is?? Absoluut ni.

Volgende keer, doe maar ni zo dom, en denk er eens over na ondertussen, want hetgeen dak hier zeg,

Lolo rulez!!!!!
Groot gelijk jong, zoals ik op een ander forum ook al eens gemeld heb (kzou de link willen posten maar helaas is da forum offline op dit moment).... het wordt tijd da alleman stopt me zeveren, zagen en zeiken en terug ga feesten en genieten van de muziek.

Hoorde het ni graag? Awel, luister er dan ni naar! Er zijn andere mensen die het wel graag horen waarschijnlijk. Als iedereen zo moet gaan posten over iedere oplaat da ze ni goe vinden, ...

:nervous:
Loraine
Heftug draadje !! Ach ieder zen ding denk ik dan maar ;)

Kelly: ge het helemaal gelijk meis: iedreen weer gewoon goe feesten, genieten van de muziek waar u van houdt en nie meer zeveren/zagen !!!! :whip:

Back OFF-TOPIC:
Airwave aka Eiwave :haha: Nou dat haar is dan vlgs mij ook de belangrijkste gelijkenis

Trouwens: ATB vs Estuera is ook unne goeie :wtf:

Belgian Bonzai
Allez allez,
Bonzai is toch een respectabel label?

Ik lees uit je reply "Moest ik Bonzai beheren, dan zou ik meer investeren in nieuw talent." Ja, ik vind persoonlijk dat er veel talent zit nu, maar het mag altijd een ietsje meer zijn. Icone bij Bonzai zou super geweest zijn, want Wim is er ene die trance ademt, denk ik. Een supertalent wegens ervaring, techniek, getraind Wernicke gebied in zijn brein zeker, en goede smaak imo. Ik weet niet hoe het zit, maar da's juist dat zo iemand daar constant mee zou moeten kunnen bezig zijn en aan niets anders zou moeten denken en liedjes maken maar :D
Ik hoor graag uplifting Trance en wat ik noem hypnotrance, zoals de derde sample op de site DJ Fire - Summermorning, mooi. Altijd, zacht mooi geluid en verrassende melodieën, das will ich hören. Solid Slide, da's een goeie, die gaat nog niet zo lang mee en is nu precies weer wat stilgevallen, maar die kan nog progressie maken, die gaat, denk ik, nog heel mooie tracks maken.
Komt wel goed met Bonzai, nog veel goeie producers, met enige exposure zullen ze wel nog sterker worden in het producen van trance hoop ik. En op de uiteindelijk digitale muziekmarkt zal er zeker plaats voor zijn, meen ik.
Infinity, jah, ik heb die nie direct staan, maar toen die als sample stond op de site, herinner ik me dat ik die wel goed vond, maar dat ik de melodie vond lijken op een andere track en de sound op nog een andere, Elemental, geloof ik. Maar ik vond em dus wel goed maar of ie integraal standhoudt weet ik dus nog niet.
Ben wel benieuwd feitelijk.
Bertn
zeggeum, ik heb net die YDR track gehoord, maar ik herken daar precies dingen in die ik al in oudere tranceplaten gehoord heb??
domineesje
quote:
Originally posted by Bertn
zeggeum, ik heb net die YDR track gehoord, maar ik herken daar precies dingen in die ik al in oudere tranceplaten gehoord heb??

maar zo zijn er toch nog platen???is die daarvoor slecht? ik hoor hem graag

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium