return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Yves Deruyter - Infinity

eieregooie
ff offtopic...

Was laatst op Armin Only, komt er een kerel naar me toe: "Hey! Jij lijkt op Airwave!"

:toothless
mellow_head
Eiwave? :p
Bertn
Met alle respect Lolo, maar bv zeggen dat de gemiddelde kwaliteit van een bonzai release even goed is als pakweg 6 jaar geleden, dat zou ook een leugen zijn.

en icone, tjah, die is gewoon een beetje gefrustreerd denk ik;)
Push2005
Ik vind de nieuwe bonzai toch lang zo slecht niet hoor. Ik weet inderdaad wel niet zoveel af van de "oude" bonzai... maar platen van primer; lolo; solid slide; ... blijven me wel boeien hoor!
Buoyant
Ik wil hem eerst eens horen voor ik, mij ga moeien.
Ik denk ook dat Icone, niet wist da Lolo meegeholpen had ofwel? Niet dat dat zijn post had beïnvloed hoop ik.

Ieder zijn mening zeker, ik vind ook dat Lolo zich niet zo moet laten gaan, op forums lullen mensen maar wat ze willen, niet te veel van aantrekken van wat 1 enkel persoontje van een track vindt of hij nu zelf producer is of niet.

Maar inderdaad hier zijn andere threads voor ;), want zo belangrijk vind ik Icone zijn post ook weer niet, als we van alle nummers die we gek of vreemd vinden of ons niet aanstaat een andere thread gaan maken wordt het hier een leuke boel.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium