|
|
| dj Elof |
| In de kleine zaal was er een Philips HDD aan het opnemen tot halverwege Mike Thompson zijn set. Bedoeling was om de recorder in de main room aan te sluiten, maar zowel Yves als mezelf zijn dat vergeten te versteken. Alleszins, er staat mijn eigen set, dj Neon en Nico Parisi volledig op. |
|
|
| Aurélie |
| Ik ben zowel aan Phiphi als Kevin Jee gaan vragen of er opgenomen werd en inderdaad helaas :( . Maar ik ken iemand die 3 verschillende tapes heeft van de grote zaal. Dus er werd wel effectief opgenomen in de main hoor :). |
|
|
| cherryman |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Ik ben zowel aan Phiphi als Kevin Jee gaan vragen of er opgenomen werd en inderdaad helaas :( . Maar ik ken iemand die 3 verschillende tapes heeft van de grote zaal. Dus er werd wel effectief opgenomen in de main hoor :). |
ik heb 3 tapes van die avond waarvan 2 origineel :crazy: |
|
|
| cherryman |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Ik ben zowel aan Phiphi als Kevin Jee gaan vragen of er opgenomen werd en inderdaad helaas :( . Maar ik ken iemand die 3 verschillende tapes heeft van de grote zaal. Dus er werd wel effectief opgenomen in de main hoor :). |
ik heb 3 tapes van die avond waarvan 2 origineel :crazy: |
|
|
| cherryman |
| quote: | Originally posted by dj Elof
In de kleine zaal was er een Philips HDD aan het opnemen tot halverwege Mike Thompson zijn set. Bedoeling was om de recorder in de main room aan te sluiten, maar zowel Yves als mezelf zijn dat vergeten te versteken. Alleszins, er staat mijn eigen set, dj Neon en Nico Parisi volledig op. |
zijn die andere sets ook ergens te verkrijgen :conf:
| quote: | Originally posted by YDR
Zal moeilijk gaan want die is er ni volledig... Sorry people |
:D :p ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|